Geiger Tamás: Miben más az új GA360, és mi a helyzet adattovábbítás fronton az EU és az USA között?

Szeptember elsején ismét egy mindenki számára ingyenes, online szemináriumot tartottunk az Analitika Munkacsoport szervezésében és az INTREN támogatásával, amelynek fókuszában a GA4 által biztosított újszerű riportok alkalmazása mellett a Google Analytics 360 állt. A webinárium két előadójának szándéka az volt, hogy prezentációik végére pontosan kiderülhessen, kinek és miért érdemes elgondolkodnia a Google Analytics nagyvállalati verziójának használatán.

Milyen esetben jelenthet előnyt, ha négyszer annyi egyéni dimenziód lehet vagy sokkal több konverziót tudsz meghatározni? Mi az a Privacy Shield, és miért fontos az EU-s adattárolásban? Geiger Tamás, a JabJab Online Marketing operatív vezetője előadásában a két verzió közötti technikai és funkcionalitásbeli különbségekről, illetve a nagyvállalatoknál felmerülő adatvédelmi aggályokról beszélt.

Az online szeminárium második részében pedig Tóth Nóra, az INTREN analitikai üzletágvezetője mutatta be valós példákon keresztül a GA360 előnyeit, az előadásáról szóló videót idekattintva éritek el.