- Ez az esemény elmúlt.
Ingyenes GA4 vagy fizetős GA360? Segítünk dönteni! Csatlakozz az Analitika Munkacsoport webináriumához!
szeptember 1. @ 11:00 de. - 12:00 du.
Az IAB Hungary Analitika Munkacsoportja egyórás, alapozó webináriummal készül szeptember 1-én, amelynek fókuszában a GA4 által biztosított újszerű riportok alkalmazása mellett a Google Analytics 360 áll. Az online szeminárium végére pontosan kiderül majd, hogy kinek és miért érdemes elgondolkodnia a Google Analytics nagyvállalati verziójának használatán.
Magyarország legrégebbi Google Partnerei közül két olyan digitális marketing ügynökség képviselői beszélnek majd az új GA360-ról, amelyek hazánkban kizárólagos joggal rendelkeznek az analitikai szoftver értékesítésére. A JabJab Online Marketing cégtől Geiger Tamás nevét talán nem kell bemutatni annak, aki analitikai körökben mozog, előadása mindazoknak érdekes és hasznos lesz, akik szeretnék tisztán látni a két verzió közötti technikai és funkcionalitásbeli különbségeket. A szeminárium másik előadójával, az INTREN analitikai üzletágának vezetőjével, Tóth Nórával szintén sokan találkozhattak már konferenciákon, korábban a Google Analytics szakértők globális vezetőjeként egészen közeli rálátása volt a termék fejlődésére; prezentációjában valós példákon keresztül mutatja be a GA360 előnyeit.
A mostani webinar alkalmával tehát mindketten a GA360 funkcióira fókuszálnak a benne rejlő lehetőségek bemutatásával és a hozzá kapcsolódó pro és kontra érvek megvitatásával, miközben felhívják a figyelmet az újfajta árazás adta lehetőségre is, amely sokak számára lehet épp most aktuális.
Mikor?
2023. szeptember 1-én, pénteken 11 és 12 óra között.
Hol?
A képernyők előtt.
Program:
- 11:00 – 11:10: Bevezetés – Tóth Nóra (INTREN, analitikai üzletágvezető)
- 11:10 – 11:30: Mivel tud többet a GA360 az ingyenes GA4-nél? – Geiger Tamás (JabJab Online Marketing, COO)
Milyen esetben jelenthet előnyt, ha négyszer annyi egyéni dimenziód lehet vagy sokkal több konverziót tudsz meghatározni? Mi az a Privacy Shield, és miért fontos az EU-s adattárolásban? Részletes összehasonlítás az ingyenes és a fizetős termék funkciói között a különböző limitek értékei alapján, és válaszok a nagyvállalatoknál felmerülő adatvédelmi aggályokra. - 11:30 – 11:50: Honnan tudom, hogy ez nekem üzletileg megéri? – Tóth Nóra
Milyen tényezőket érdemes mérlegelni egy ilyen licence beszerzése kapcsán? Hogyan tudja a marketingosztály igazolni a szoftver szükségességét a beszerzés vagy az ügyvezetés felé? És valójában mennyi az annyi? Szó lesz összegekről és példákról, amelyek komoly business KPI mutatókban mérhető fejlődést eredményeztek, és amely eredmény a GA360 nélkül lehetetlen vagy nagyon nehezen kivitelezhető lett volna. - 11:50 – 12:00: Q&A moderátora: Tóth Nóra
Ha tehát az év utolsó negyedévének riportjait már stabil háttértudással szeretnétek készíteni, esetleg a 2024-es évre terveznétek az új GA360-as verzióval, akkor mindenképp itt a helyetek!
A webinárium nemcsak az IAB-tagok, hanem minden érdeklődő számára ingyenes. Regisztrálni itt tudtok.
Az online szeminárium támogatója:
Fotó: Myriam Jessier / Unsplash
Kapcsolódó:
- Nem kell félnetek, jó lesz! – Webináriumot tartottunk a GA4-es átállásról
- Deli Norbert: Vége az adatgazdag évtizednek, foglalkozzunk komolyabban az analitikával!
- A digitális analitikáról tanulnál? Itt egy lista a képzési lehetőségekről
- Elkészült az Analitika munkacsoport 2023-as digitális analitika iránytűje