Megalakulás: 2019. június
A csoport célkitűzései:
A három legfőbb feladat:
-
Piaci edukáció – miért, mire és mikor hasznos az analitika
-
Szakmai fórum, tapasztalatcsere
-
Utánpótlásképzés alapozása
Az edukációról
Az analitika sok esetben nem önálló szakterületként jelenik meg a magyar piacon, hanem hozzácsapva más – szintén fontos – szakághoz (mint pl. SEM, PPC, fejlesztés), emiatt kevéssé tud érvényesülni, miközben számos üzleti probléma megértésének az alapja, kiindulópontja. Az Analitika több mint a Google Analytics vagy webshop forgalmi riportok összessége, bár természetesen ezek nyilván fontos elemei az eszköztárnak. Azonban ennél sokkal többet jelent, gondolkodásmódot, melyet számos eszköz, módszer tud támogatni.
A szakmai fórumról
A csoport egy olyan platform kíván lenni, ahol az analitikával foglalkozó szakértők megismerhetik egymást, beszélgethetnek a munkájuk kereteiről, az alkalmazott eszközökről.
Vezető:
Deli Norbert (HD marketing)
2007 óta foglalkozik napi szinten online marketinggel, azon belül is performance eszközök menedzselésével.
Az évek alatt több mint 3,5 milliárd forint elköltésében segédkezett, amit kkv-k és márkák hirdetésére használtak fel, így ismeri az összes lehetőségét a Google Ads és a Facebook rendszereinek.
10 éve saját cégében, a HD marketing digitális ügynökségben, jelenleg 19 fős csapatával mindig keresik az új lehetőségeket.
A csoport tagjai:
- Balogh-Seregi Inez (Dentsu)
- Buják Zita (MITO)
- Butta Szilárd (Vodafone)
- Darvas Péter (RTL)
- Deli Norbert (HD Marketing)
- Gyöngyösi Balázs (MITO)
- Hada Gergely (Wavemaker)
- Illés Szabolcs (New Land)
- Püsök Ruben (Mediator)
- Szabó Anita (UPC)
- Tóth Nóra (Intren)
- Varga Anett (RTL)
- Varga Valentin (Dentsu)
- Varju János (OTP Bank)
- Villányi Dániel (Café)
Szeretnél csatlakozni a munkacsoporthoz, vagy egy újat indítanál? Jelentkezz a [email protected] címen!