Szeptember elején hirdettük meg első alkalommal a pályázatot IAB tagvállalatoknál dolgozó kollégák számára, amelyre a piac egészének fejlesztésére is alkalmas projektötleteket vártunk. Természetesen izgultunk, hogy milyen nevezések érkeznek, de nem kellett csalódnunk! A tapasztalatokról és a következő lépésről Máth András, a pályázat lebonyolítója számol be.
Íme András szavai:
“Sziasztok,
szeptember második felétől egyre nőtt bennem a félelem, hogy meghirdetünk valamit, és utána nincs eredménye/értelme, mert senki sem érdeklődik a lehetőség iránt; de ez egy pillantás alatt elmúlt amikor október másodikán megláttam, hogy összesen 8 pályázat érkezett az IAB Projektpályázatára. Elolvasva a javaslatokat még egyértelműbb lett számomra, hogy a pályázatok akár két teljes programra elegendő keretet meg tudnának tölteni, így inkább azzal lesz a gond, hogy ki fog kimaradni, semmint azzal, hogy nem lesz arra érdemes pályázó.
Kérlek benneteket, hogy jegyezzétek már most fel: 2016. október 26-án IAB rendezvényként mindenki számára nyilvános előadás lesz (elnökségi üléssel egybekötve) a prezentációra érdemes 6 pályázatról, amelyek a következők:
- Digitális szótár játék – CEMP
- Programmatic Beginner’s Guide – HOPPex
- Incremental Game of Media – MEC
- Céges szolgáltatás-tár – Onlinemarketing.hu
- Videoiskola – Onlinemarketing.hu
- Programmatic case study tár – ProjectAgora
A pályázatok közül sorsolással döntjük el a helyszínen, hogy ki kezd és ki fejezi be az előadást. A zsűri az IAB elnöksége lesz.
Pontos helyszínnel és meghívóval a napokban jelentkezünk, várunk, gyertek el és kapjatok kedvet a következő időszakban még több és jobb pályázat benyújtására.”