Körkép a magyar adatvezérelt hirdetési piacról
A magyar adatpiaci jó gyakorlatokat összegző Adat Position Papert adott ki az IAB Hungary, melyet a szakmai szervezet Adat...
A magyar adatpiaci jó gyakorlatokat összegző Adat Position Papert adott ki az IAB Hungary, melyet a szakmai szervezet Adat...
Adattárunkban aktuálizáltuk az európai és országonkénti reklámköltés, GDP, infláció, konjunktúra és munkanélküliség mutatóit, továbbá a böngészők, operációs rendszerek használati...
Az IAB Hungary Videó munkacsoportjának gondozásában elkészült a videóhirdetési piac leggyakrabban használt szakkifejezéseinek gyűjteménye.
Adattárunkban aktuálizáltuk az európai és országonkénti reklámköltés, GDP, infláció, konjunktúra és munkanélküliség mutatóit. Új táblazatként bekerültek a böngészők, operációs...
A digitális kommunikációs iparág közel 400 szakkifejezésének definíciójával új online szótár jelent meg az IAB Hungary gondozásában. A szócikkek...
Az 1/1 projekt keretében, a Kreatív OVA díjátadójához kapcsolódva járjuk körbe a témát. (tovább…)
A digitális videó után újabb izgalmas témával jelentkezünk az IAB Hungary 1/1 projektje keretében. (tovább…)
Lezárult 1/1 projektünk keretében a digitális videó fogalom felmérése, de a végleges fogalommagyarázat még nem készült el. Ennek az...
1/1 projektünk keretében most a digitális videó fogalmát járjuk körbe. Dudás Gergely, az RTL Magyarország kereskedelmi igazgatója, az R-Time...
Az IAB Hungary folytatja az 1/1 digitális fogalmakat feltáró projektjét, és most a digitális videó témaköréhez várjuk a szakértők...