Bemutatjuk tagjainkat: Prospecto

Az Offerista Group a Prospecto.hu felvásárlásával nyit a régió felé

Megosztás

Kérdéseinkre Oggy Popov, a Proscpecto Group elnök-vezérigazgatója válaszolt.

A magyar digitális piac számára milyen szolgáltatásokat nyújtanak?

A Prospecto.hu egy olyan digitálismarketing-platform, amely összegyűjt minden áruházi reklámújságot és ajánlatot, megkönnyítve a vásárlók dolgát. Honlapunkon keresztül a kiskereskedőknek és cégeknek lehetőségük nyílik arra, hogy a prémium ajánlatok, kampányok, utalványok, testre szabott hirdetések és digitális újságok segítségével reklámozzanak egy releváns és vásárlóképes közönség számára. A vásárlási útvonal első állomásaként lehetőséget adunk a fogyasztóknak, hogy különböző termékek, árak és márkák közül válasszanak. Ennek következtében a prospecto.hu értékes marketingplatformként működik, ahol a kiskereskedők és cégek a nekik megfelelő közönség számára reklámozhatják termékeiket és kampányaikat.

Melyek a platform legfontosabb tulajdonságai?

A cégeknek és kiskereskedőknek felajánlott különféle, rendkívül hatékony marketingeszközök mellett arra is összpontosítunk, hogy értékes adatokat gyűjtsünk a fogyasztói magatartásról, amit a marketingszakemberek a fogyasztók jobb megértésére használhatnak fel. Weboldalunkon összegyűjtjük a kiskereskedők és cégek kínálatait, és kapcsolatot teremtünk az ügyfelek online böngészése és offline viselkedése között. A legújabb funkciók használatával, például a geofence integrálás és a részletes ügyfélprofilok segítségével arra törekszünk, hogy minél jobban megismerjük az ügyfelek viselkedését. Nemcsak a fizikai tartózkodási helyük alapján tudjuk értesíteni az vásárlókat, hanem a cégek és a kiskereskedők számára is részletes betekintést nyújtunk ügyfeleik viselkedésébe – a böngészéstől a termékek kiválasztásán át a tényleges vásárlásig. Fejlesztéseinknek köszönhetően a cégek és kiskereskedők multichannel alapú és személyre szabott kampányokat valósíthatnak meg. 

Mi késztette arra, hogy belépjen az IAB-ba? Milyen elvárásai vannak a szervezettel szemben?

Részei szeretnénk lenni a magyar digitális piacnak, és tanulni szeretnénk a szervezet szakembereitől. Fiatalok vagyunk a magyar piacon, de nagyon sikeres üzleti modellel rendelkezünk, ami Bulgáriában piacvezetővé tett minket. Ott majdnem minden kiskereskedővel és online áruházzal dolgozunk, és az ország 10 leglátogatottabb webhelye közé tartozunk. Ezen túlmenően további 18 országban jelen vagyunk, és időnként olyan ismereteket és tapasztalatokat szerzünk, amelyeket meg szeretnénk osztani magyar kollégáinkkal, hozzájárulva ezáltal a magyarországi digitális piac fejlesztéséhez.

Véleménye szerint a mai világban mi a digitális kommunikációs piac legnagyobb kihívása?

A legjobb márkák és akciók felfedezése, továbbá a potenciális ügyfelek körében történő népszerűsítése érdekében a modern marketingstratégiák nagyszámú marketingeszközt és -csatornát integrálnak. Márpedig sok csatorna és eszköz beépítése gyakran nagy költségeket, hatástalan kampányokat és homályos marketingstratégiákat eredményez. A sikeres kampány szempontjából létfontosságú az ügyfelek viselkedésének megértése, a megfelelő eszközök használata és a termékek helyes pozicionálása. Mi ismerjük ezeket az igényeket, ezért teljesen elköteleztük magunkat az ügyfelek online és offline viselkedése közötti szakadék áthidalása, és az akciókhoz szükséges, megfelelő eszközök kifejlesztése mellett.