Bemutatjuk tagjainkat: DOT Creative

Megosztás

Kérdéseinkre Kassitzky Attila, a DOT Creative ügyvezető igazgatója válaszolt.

Mivel foglalkoztok, mi az elsődleges szolgáltatásotok a magyar digitális piac számára?

Szeretjük ezt a kérdést mert lehetőséget ad arra, hogy észrevételezzük a digitális szolgáltatások együttes értelmezését. Vagyis állást foglaljunk azzal kapcsolatban, hogy mit tartunk elsődleges digitális szolgáltatásnak. Nálunk ez egyértelműen az értékesítés és márkaépítés támogatása.

A kettő szolgáltatási csoport között nincs verseny. Ugyanolyan fontosak, egymást támogatják, de ezen a felületen ezt talán magyarázni sem kell. Ezt gondolom a DOT szolgáltatásairól is – nincs egy kiemelt fő profil, mert portfóliónk minden eleme egységesen a márkát, és annak értékesítési céljai támogatja. Szolgáltatási területeink listaszerűen, nem priorizálva: digitális médiatervezés, vásárlás és optimalizálás, performance marketing (vitaindító megfogalmazása miatt inkább konverzióra optimalizált médiavásárlás :)), UI/UX design, social média menedzsment, tartalomstratégia és kivitelezés (klasszikus megfogalmazásban online márkastratégia), kreatívgyártás (statikustól az audiovizuálisig). Tehát, digitális környezetben mindennel foglalkozunk, ami támogatja az eladást, vagy egy márka sikerét.

Mit fontos még tudni rólatok?

Kollégáim a maguk terültén profik és zseniálisak is egyben. Éhesek az úttörésre és vágynak arra, hogy a legjobbak legyenek, vagy legjobbak maradjanak a saját területükön. Hatalmas bennünk a tenni akarás, és ennek megfelelően határozott tempóban igyekszünk bebizonyítani, hogy a vállalati koncepciónk és üzleti hitünk megáll a piaci kihívások előtt.

Mi volt az elsődleges oka annak, hogy beléptetek az IAB-ba? Mit vártok a szervezettől?

Szeretnénk részese lenni az iparág formálásának. Szeretnénk a tudásunkat megosztani, közben pedig tanulni azoktól, akik jobban tudnak nálunk dolgokat. Olyan szakmai szervezetekhez akarunk tartozni, amelyek elősegítik a digitális világ formálását, fenntarthatóvá és értékének megfelelővé teszik.

A mostani időszakban szerintetek mi a digitális kommunikációs iparág előtt álló legnagyobb feladat?

Az adatok etikus felhasználása a fogyasztók érdekében, miközben a hirdetők céljait megtartjuk.

Közös álmunk, hogy azzal a hirdetéssel találkozzunk mi magunk is, ami számunkra releváns. A minket elért hirdetéseket érezzük inspirálónak, akár jó érzéssel töltsön el, és a nap végén persze még igényt is támasszon bennünk. Ezeket a gondolatokat nyilván mélyebben is értelmezhetném, de az már olyan szakmázás, amit nem itt tennék meg.  Az iparág feladata szerintünk a releváns hirdetések eljuttatása, és hogy a hirdetések minősége is azon a szinten mozogjon, ami ízlésformáló és nem romboló.