Bemutatjuk tagjainkat: Skivak

Megosztás

Kérdéseinkre Pete Gábor, a Skivak operatív menedzsere válaszolt.

Mivel foglalkoztok, mi az elsődleges szolgáltatásotok a magyar digitális piac számára?

A Skivaknál elsősorban digitális marketinggel foglalkozunk, ezen a területen teljeskörű szolgáltatást nyújtunk ügyfeleinknek, legyen szó akár stratégiaalkotásról, webfejlesztésről, social media menedzsmentről, kreatív tartalomgyártásról vagy digitális hirdetési megoldásokról. Ügynökségünk emellett – lengyel anyavállalatunk örökségeként – foglalkozik nyomtatott kiadványok, például márkamagazinok készítésével is. Különösen büszkék vagyunk kreatív ötleteinkre, melyekkel új arcot adhatunk egy-egy márkának és segíthetjük sikerességüket.

Mit fontos még tudni rólatok?

Lengyel anyavállalatunk 10 éve tevékenykedik a piacon, a magyar iroda 4 éve alakult. Ezen kívül még 3 országban működik a cég: Csehországban, Szlovákiában és Ukrajnában is található képviseletünk. Egymástól függetlenül, de egymást támogatva működünk: a szaktudást és az egyes projektek tapasztalatait megosztjuk magunk között, ugyanakkor – főleg a piaci különbségek miatt – minden országban saját, szuverén vezetők hozzák meg a döntéseket. A modell bevált, hiszen ennek köszönhetően remek projekteken dolgozhatunk, olykor még nemzetközi kooperációval is: ilyen ügyfelünk a Tesco, vagy az Air Products ipari gázokkal foglalkozó nagyvállalat, mely több mint 50 országban van jelen a világon.

Mi volt az elsődleges oka annak, hogy beléptetek az IAB-ba? Mit vártok a szervezettől?

Fontosnak tartjuk, hogy a magyar reklámszakma összetartó legyen és a minőségi tudás, a tapasztalatok megosztása által segítsük egymást. Úgy gondoljuk, hogy az IAB ebben sokat tud segíteni, illetve arról is gondoskodik, hogy a szakma ne híguljon fel.

A mostani időszakban szerintetek mi a digitális kommunikációs iparág előtt álló legnagyobb feladat?

Egyszerűbb lenne arra választ adni, hogy mi nem lesz feladat a digitális kommunikációban.