Megalakult az IAB Hungary Oktatói Klubja
Az IAB Hungary tavaly novemberben kezdeményezte az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) szervezettel közösen egy digitális Oktatói Klub megalakítását,...
Az IAB Hungary tavaly novemberben kezdeményezte az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) szervezettel közösen egy digitális Oktatói Klub megalakítását,...
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megújította az influenszer marketingről szóló tájékoztatóját, hogy naprakész gyakorlati tanácsokkal segítse a piaci szereplőket jogkövető magatartásuk...
Az idei évben is keresik a legjobb hazai kommunikációhoz, marketinghez vagy médiához kapcsolódó designmegoldásokat. A Kreatív Magazin ugyanis ismét meghirdette...
A hagyományos Nagy Kreatív Nap (NKN) 2022-es kiadása Nagy Kreatív KultNap néven a kulturális kommunikációt, innovációt és marketinget helyezi a...
Kérdéseinkre Pete Gábor, a Skivak operatív menedzsere válaszolt. (tovább…)
Az influencer marketing napjaink egyik legtöbbet említett marketing eszköze. Ennek ellenére előadásokban, találkozókon, szakmai anyagokban gyakran tapasztaljuk, hogy időnként mást...
Pár éve rendhagyó és mélyreható folyamatok indultak el a marketingben. A globális gazdasági válság hatására a marketing és a marketingesek...