Hogyan hatott a COVID-19 a médiafogyasztásra, az online vásárlásra és a HR területére? Milyen eszközökkel érhető el növekedés jelen helyzetben? Többek között erre keresi a választ az IAB Austria, az IAB Romania és a Neticle első közös webinárján, ahol a tapasztalatok megosztása mellett a fejlődéshez vezető utakról is szó lesz.
A hónapok óta fennálló vírushelyzet miatt már sok értékes leckét megtanultunk: a megfelelő kommunikációval nemcsak túlélhetjük, de növekedhetünk is a körülmények ellenére. Ennek gyakorlati megvalósulásáról és lehetőségeiről lesz szó az IAB Austria, IAB Romania, valamint a szövegelemzéssel foglalkozó Neticle közös online eseményén. A szervezeteknek ez az első nemzetközi együttműködése, mellyel a régió szakembereit szeretnék támogatni és párbeszédre hívni.
A webinar alapjául több elemzés is szolgál: az IAB Romania két kutatást végzett a pandémiával kapcsolatban, a Neticle pedig ebookba fűzte az utóbbi hónapokban készült publikációit. A főbb témák:
- A vírus hatásai az online vásárlásra különböző iparágakban
- Munkavállalás, oktatás és továbbképzési lehetőségek
- Home office előnyei és hátrányai
- Médiafogyasztás változása (csatornák és budget)
- Reakciók a virtuális eseményekre
Az esemény nemzetközi és angol nyelvű lesz.
Dátum: 2020. október 15., 16:00 CET/17:00 EET
Előadók:
- Cosima Serban, IAB Austria, alelnök
- Oana Lupoaie, IAB Romania, elnök
- David Schmidt, Neticle, insights manager
Csatorna: online, 70 ingyenes jegy Eventbrite-on
Időtartam: kb. 60 perc (40 perc + QnA)