Májusban ismét Podcast Upfront!
Május 11-én tartják New Yorkban a világ legnagyobb, podcastra épített eseményét, amelyet minden évben az amerikai IAB a márkák, ügynökségek...
Május 11-én tartják New Yorkban a világ legnagyobb, podcastra épített eseményét, amelyet minden évben az amerikai IAB a márkák, ügynökségek...
A meggondolatlan szabályozás sokkal inkább gátja lehet az adatok okos, felhasználók számára is előnyös felhasználásának – figyelmeztet az amerikai IAB,...
Két izgalmas digitális szegmens tavalyi és idén várható alakulásáról közölt külön adatokat az amerikai IAB. A podcastpiac továbbra sem óriási,...
A digitális reklámköltés elérte a 189 milliárd dollárt 2021-ben, ami 35 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest - derül...
Nem készült fel a harmadik feles cookie-k kivezetése utáni világra az iparág, figyelmeztet az amerikai IAB új jelentésében. Megjelent az IAB...
Új kutatással jelentkezett az amerikai IAB, amely szerint a digitális gazdaság új piacokat nyitott, és jelentősen növelte a munkahelyek számát...
Az utóbbi hetekben sorra ismerhettük meg a különböző piacok digitális reklámköltési adatait. Ezek mellett a legérdekesebb szegmensekről külön is közöltek...
A koronavírus-járvány negatív hatásai ellenére két számjegyű növekedést produkált tavaly az amerikai digitális reklámpiac, derül ki az IAB számaiból. (tovább…)
2020 elején az egész piac és az IAB is izgalmas, fejlődést hozó évre számított, aztán a koronavírus mindent felülírt. Összeszedtük,...
Hogyan hatott a COVID-19 a médiafogyasztásra, az online vásárlásra és a HR területére? Milyen eszközökkel érhető el növekedés jelen helyzetben?