IAB 2020: az évet a koronavírus uralta, de a piac nem állt meg
2020 elején az egész piac és az IAB is izgalmas, fejlődést hozó évre számított, aztán a koronavírus mindent felülírt. Összeszedtük,...
2020 elején az egész piac és az IAB is izgalmas, fejlődést hozó évre számított, aztán a koronavírus mindent felülírt. Összeszedtük,...
Hogyan hatott a COVID-19 a médiafogyasztásra, az online vásárlásra és a HR területére? Milyen eszközökkel érhető el növekedés jelen helyzetben?
Az IAB közzétette az elmúlt évre és az idei első negyedévre vonatkozó számokat, emellett a koronavírus hirdetéspiaci árakra gyakorolt hatását...
150 résztvevős távkonferencián értékelték a szakértők a koronavírus reklámpiaci hatásait vizsgáló IAB kutatást.
Az amerikai IAB áprilisban is megvizsgálta, hogyan változik a márkák médiahasználata, költése és üzeneteik kreatív megfogalmazása a koronavírus miatt. (tovább…)
A USC Center for the Digital Future és az IAB jelentkezett izgalmas kutatással az Egyesült Államokban. Azt vizsgálták, hogyan alakítja...
Townsend Feehan, az IAB Europe ügyvezetője jegyzi azt az írást, amely a minőségi újságírás fontosságára és a médiacégek helyzetére hívja...
Daniel Knapp, az IAB Europe vezető elemzője osztotta meg gondolatait a koronavírus helyzet kapcsán. (tovább…)
Az amerikai IAB végzett felmérést a vásárlói oldalon. Az eredmények alapján a legtöbben gyorsan reagáltak a fejleményekre, és nem kevesen...