Podcastokra szakosodott sales house indult

Megosztás

Elkezdte működését hazánk első podcastokra szakosodott sales house-a, a Betone Network. A hálózathoz tartozó produkciók hallgatottságát az IAB USA sztenderdjei szerint mérik.

Magyarországon is egyre népszerűbb a podcast médiatípus, és évről évre színvonalasabb produkciók készülnek, éppen ezért a hirdetőkben is megfogalmazódott a prémium audió hirdetési lehetőségek iránti kereslet.

„A Betone Network létrehozásával egy újabb lépést tettünk a fenntartható podcast médiapiac felé. A célunk egyrészt az, hogy jó minőségű műsorokkal havi egymillió meghallgatást érjünk el, és segítsük a podcastereket, hogy arra koncentrálhassanak, amiben a legjobbak: a tartalomgyártásra. Másrészt pedig ezen a prémium felületen szeretnénk megvalósítani a márkák kreatív elképzeléseit. Hiszünk abban, hogy ha összekötjük a feleket, abból menő dolgok jöhetnek létre”

– mondta el Hampuk Richárd, a sales house egyik alapítója.

A sales house portfoliójába a Betone Studio gyártásában készülő Egyszer lent, a Lapozz a 99-re!, a Felforgatók, valamint a To-do list mellett olyan népszerű podcastek kerültek, mint a Szertár, a Hihetetlen Történelem, a Vénusz Projekt, a Mit lépnél, az Igenek és nemek, valamint a Keleten-Nyugaton.

A Betone Network kizárólagosan értékesíti a fentebb említett műsorok felületeit. A szponzorációs beégetett hirdetések mellett – hazánkban elsők között – dinamikus promóciós megoldásokat is képes a műsorok környezetében megjeleníteni.