Reklám a podcastben – Ígéretes szakmai párbeszéd indult a hatóságokkal, készül a jogi útmutató
Aki november 22-én ott volt a White House Irodaházba szervezett IAB-s szakmai délelőttön, az fontos, a podcastpiac jövőjére nézve meghatározó...
Aki november 22-én ott volt a White House Irodaházba szervezett IAB-s szakmai délelőttön, az fontos, a podcastpiac jövőjére nézve meghatározó...
Újabb workshopra hívunk titeket ezúttal az Audió Munkacsoport megbízásából, amely a podcastekben történő reklámelhelyezés témakörében kezdeményezett szakmai párbeszédet a Nemzeti...
Az Ofcom hatodik éve készíti el Media Nations névre keresztelt kutatási jelentését, amelynek célja, hogy azonosítsa a legfontosabb trendeket a...
A Digital Upfronts idén ősszel ismét teret ad a személyes találkozásoknak, ezúttal ráadásul már közel négy hetet igyekszik megtölteni programokkal....
Olyannyira, hogy népszerűségük lassan nagyobb lesz, mint a hagyományos influencereké, derül ki a Magna és a Vox Media kutatásából. (tovább…)
Másfél millió és 5,6 : ezt a két számot vigyétek haza magatokkal – így összegezte Román Balázs prezentációja első, középső...
Május 11-én a világ legnagyobbként emlegetett, podcast témára épített eseményén, a New York-i Podcast Upfront rendezvényen mutatták be az amerikai...
The Infinite Dial 2023 címmel idén is elkészült az Edison Research piackutató jelentése, amely 1998 óta végez méréseket, készít kutatásokat...
"A podcast több szempontból is prémium médium: egyrészt hallgatói jó módú, fiatal, városi, intelligens emberek; másrészt elképesztően hatékony a műsorokban...
A 2021-es év rekordmértékű növekedése után a digitális hirdetési költések visszafogottabb, de még mindig kétszámjegyű (10,8%) növekedést tudtak produkálni 2022-ben...