A másfél milliárd dollárt közelíti az amerikai podcastpiac
Két izgalmas digitális szegmens tavalyi és idén várható alakulásáról közölt külön adatokat az amerikai IAB. A podcastpiac továbbra sem óriási,...
Két izgalmas digitális szegmens tavalyi és idén várható alakulásáról közölt külön adatokat az amerikai IAB. A podcastpiac továbbra sem óriási,...
Július végén külön aloldalt nyitott a feltöltött podcastoknak a YouTube, amely ugyan még csak kezdetleges, kiforratlan formában élesedett, az Apple...
Két év online közvetítés után a Digital Upfronts idén októberben ismét teret ad a személyes találkozásoknak, és három hetet is...
Libor Anita (Madaz Podcast, az IAB Audio munkacsoportjának tagja) összefoglalója a 2022 áprilisának elején tartott IAB Cafe-ról. (tovább…)
Szakmai reggeli marketingeseknek és médiatervezőknek az IAB Hungary Audio munkacsoportjának szervezésében a digitális audió médiapiac aktuális kérdéseiről. Részvétel Az esemény az IAB...
Az IAB Hungary november végén “IAB Café – Fókuszban a podcast” címmel tartott online eseményt. Az elhangzottakat Libor Anita (Madaz...
Nemrégiben jelent meg az IAB Hungary podcast témájú kutatása, most a Reboot Hungary-val együttműködésben két beszélgetés keretében jártuk körül annak...
Az utóbbi hetekben sorra ismerhettük meg a különböző piacok digitális reklámköltési adatait. Ezek mellett a legérdekesebb szegmensekről külön is közöltek...
Az IAB Hungary Audio Munkacsoportjának megbízásából az NRC Piackutató cég elkészítette az első magyarországi podcast médiakutatást, amelyből pontosan kiderül mennyien,...
Intenzív piaci edukációval és ennek részeként egy új kutatással készül 2021-re az IAB Hungary tavaly alakult Audio munkacsoportja. A podcast...