Egyre fontosabb a figyelem mérése a digitális marketingben
Egy átlagos fogyasztót naponta több ezer reklámüzenettel bombáznak az online térben, így aztán egyre nehezebb a figyelmét elnyerni, majd megtartani....
Egy átlagos fogyasztót naponta több ezer reklámüzenettel bombáznak az online térben, így aztán egyre nehezebb a figyelmét elnyerni, majd megtartani....
A szolgáltatóknak és kiadóknak 2023. szeptember 30-ig kell átállniuk az új TCF szabványra, amely 2023. május 16-án lépett életbe. (tovább…)
Május 11-én a világ legnagyobbként emlegetett, podcast témára épített eseményén, a New York-i Podcast Upfront rendezvényen mutatták be az amerikai...
Április végén frissítette Guide to In-Gaming című kiadványát az IAB Europe, amelynek első, 2018-as verzióját azzal a céllal készítették, hogy...
The Infinite Dial 2023 címmel idén is elkészült az Edison Research piackutató jelentése, amely 1998 óta végez méréseket, készít kutatásokat...
Az influencer marketing terjedésével egyre égetőbb témává vált a pontos mérhetőség és tervezhetőség kérdése. A tavaly áprilisi IAB Cafén például...
"A podcast több szempontból is prémium médium: egyrészt hallgatói jó módú, fiatal, városi, intelligens emberek; másrészt elképesztően hatékony a műsorokban...
A Magna Media Trials divíziója és a Spotify közösen vizsgáltak egy eddig kevésbé feltárt fogyasztói viselkedést: a digitálisaudio-tartalmak közös hallgatását...
"Most már mindenkinek tennie kell azért, hogy legyen elég adata a marketinghatékonyság növeléséhez" – foglalta össze a cégek számára egyre...
A Streaming TV új korszaka címmel készített kutatást a Magnite, amely öt európai országban vizsgálta, hogyan alakítják, befolyásolják a hirdetések...