Elkészítette a legtöbb követővel rendelkező magyar TikTok-csatornák Top50-es listáját a Star Network Influencer Ügynökség. A nem hivatalos adatforrásból származó, mostanra összeállt lista folyamatosan változik, hetente frissül, a készítőknek pedig emailben bárki jelezheti, ha érzése szerint kimaradt valaki az élmezőnyből.
A követőszámok alapján felállított jelenlegi rangsor első helyén a grafitceruzával vagy tűfilccel geometrikus formákat rajzoló jozsi_official nevű felhasználó került, akinek vonalhúzásait hat millióan követik. A lista második helyén a Los Angelesben élő, 19 éves táncoslány Csenge Forstner áll, aki lifestyle videóival szórakoztatja 883 ezres követőtáborát. A toplista harmadik helyén pedig a videóiban sminkelő, különleges ruhákba öltöző és táncoló, 818 ezres követővel rendelkező WhisperTon áll, aki legutóbb épp egy TikTok-videóban beszélt nyíltan melegségéről. A Star Network ötvenes listájáért ide érdemes kattintani, a tíz legnépszerűbb tiktokker névsora pedig így néz ki:
- Józsi, 6 millió követő
- Forstner Csenge, 883 200 követő
- Ton, 818 300 követő
- Lil G, 784 600 követő
- Vivien & Norbi, 753 400 követő
- Makk Adrienn, 748 300 követő
- Hollósi Jázmin, 730 600 követő
- Karina, 730 400 követő
- Sápi Vivien, 670 800 követő
- Szender Milán, 619 600 követő
A Star Network Influencer Ügynökség 2012 nyara óta foglalkozik influencer marketinggel, portfoliójukban a legnagyobb hazai sztárok, a legnépszerűbb influencerek és az egyes területek mikro influencerei is megtalálhatók. A cég 2019 tavaszán csatlakozott tagként az IAB Hungary csoportjához. Az ügynökség vezetőjével, Farkas Dániellel készített bemutatkozó interjú itt olvasható.
Farkas Dániel legutóbb a júniusi IAB Cafe: Mivé lettél influencer marketing? című rendezvényen beszélt az influencer marketing gyakorlatáról és a jövőben várható trendjeiről, prezentációja a Dokumentumtárunkban lapozgató, az előadása Videótárunkban nézhető vissza, a rendezvényről szóló kompakt helyszíni riportunk pedig itt olvasható.
Fotó: Kon Zografos / Pixabay
Ezek is érdekelhetnek:
- Milyen szerepe van a TikToknak a hazai közösségi média ökoszisztémájában? Hogyan lehet hirdetésre használni, és milyen hirdetési formák várhatók még az idén? TikTok A-tól Z-ig újra szeptemberben a Kreatív Magazin kiadójának szervezésében.
- Mi folyik a TikTokon, és mi van mögötte? Kérdések és válaszok kereskedelmi szemszögből, panelbeszélgetés formájában az IAB Europe szeptemberi webináriumán.