Ők a legnépszerűbb hazai tiktokkerek

Megosztás

Elkészítette a legtöbb követővel rendelkező magyar TikTok-csatornák Top50-es listáját a Star Network Influencer Ügynökség. A nem hivatalos adatforrásból származó, mostanra összeállt lista folyamatosan változik, hetente frissül, a készítőknek pedig emailben bárki jelezheti, ha érzése szerint kimaradt valaki az élmezőnyből.

A követőszámok alapján felállított jelenlegi rangsor első helyén a grafitceruzával vagy tűfilccel geometrikus formákat rajzoló jozsi_official nevű felhasználó került, akinek vonalhúzásait hat millióan követik. A lista második helyén a Los Angelesben élő, 19 éves táncoslány Csenge Forstner áll, aki lifestyle videóival szórakoztatja 883 ezres követőtáborát. A toplista harmadik helyén pedig a videóiban sminkelő, különleges ruhákba öltöző és táncoló, 818 ezres követővel rendelkező WhisperTon áll, aki legutóbb épp egy TikTok-videóban beszélt nyíltan melegségéről. A Star Network ötvenes listájáért ide érdemes kattintani, a tíz legnépszerűbb tiktokker névsora pedig így néz ki:

  1. Józsi, 6 millió követő
  2. Forstner Csenge, 883 200 követő
  3. Ton, 818 300 követő
  4. Lil G, 784 600 követő
  5. Vivien & Norbi, 753 400 követő
  6. Makk Adrienn, 748 300 követő
  7. Hollósi Jázmin, 730 600 követő
  8. Karina, 730 400 követő
  9. Sápi Vivien, 670 800 követő
  10. Szender Milán, 619 600 követő

A Star Network Influencer Ügynökség 2012 nyara óta foglalkozik influencer marketinggel, portfoliójukban a legnagyobb hazai sztárok, a legnépszerűbb influencerek és az egyes területek mikro influencerei is megtalálhatók. A cég 2019 tavaszán csatlakozott tagként az IAB Hungary csoportjához. Az ügynökség vezetőjével, Farkas Dániellel készített bemutatkozó interjú itt olvasható.

Farkas Dániel legutóbb a júniusi IAB Cafe: Mivé lettél influencer marketing? című rendezvényen beszélt az influencer marketing gyakorlatáról és a jövőben várható trendjeiről, prezentációja a Dokumentumtárunkban lapozgató, az előadása Videótárunkban nézhető vissza, a rendezvényről szóló kompakt helyszíni riportunk pedig itt olvasható.

Fotó: Kon Zografos / Pixabay

Ezek is érdekelhetnek:

  • Milyen szerepe van a TikToknak a hazai közösségi média ökoszisztémájában? Hogyan lehet hirdetésre használni, és milyen hirdetési formák várhatók még az idén? TikTok A-tól Z-ig újra szeptemberben a Kreatív Magazin kiadójának szervezésében.
  • Mi folyik a TikTokon, és mi van mögötte? Kérdések és válaszok kereskedelmi szemszögből, panelbeszélgetés formájában az IAB Europe szeptemberi webináriumán.