Menzaételektől a fitneszsütikig – Gasztro-influenszerekkel erősít a NuHeadz

Megosztás

Az elmúlt években a receptkönyvek szerepét átvették a TikTok- és Instagram Reels-videók: a mai fiatalok már ezekből a videós tartalmakból inspirálódnak és tanulnak meg sütni-főzni. Legyen szó a legemlékezetesebb menza-ételekről vagy egészséges fitnesz-sütikről, a NuHeadz az új gasztroportfóliójának segítségével már minden kategóriában profi videós tartalmakat gyártó influenszereket tud ajánlani hirdető partnerei számára – olvasható az influenszer ügynökség közleményében, amely gasztro-tartalomgyártókkal bővítette a portfólióját.

Ilyen például Csiky Beatrix, aki első gyereke születése után kezdett videókat készíteni, és a sokak által jól ismert menzaételek újragondolásával vált népszerűvé a TikTokon és az Instagramon. A menzás tejbegríz-videóját már több mint másfél millióan látták és 28 ezren mentették le, de több olyan süteményrecepttel is meglepte már követőit, amit végül több mint 2 millióan láttak és több mint 50 ezren mentettek el.

Csiky Beatrix

Gökler Kriszti tíz éve készít Instagramon gasztro- és lifestyle tartalmakat, nyolc éve pedig YouTube-videókat. Korábban fitneszversenyző volt, így elsősorban olyan ételeket készít Instagram és TikTok-oldalára, amelyek egészségesek és akár fitnesz életmód mellett is fogyaszthatók. Több olyan videós sorozata is van YouTube-on, ahol klasszikus ételeket főz egészségesebb alapanyagokból, de anyaként gyors és egyszerű gyerekbarát recepteket is gyakran megoszt követőivel.

Gökler Kriszti

Thalmeiner Dóra a koronavírus-járvány alatt indította Szorongok és Főzök nevű csatornáját, miután eldöntötte, hogy megtanul főzni és ezeket a próbálkozásokat videóra is veszi. Videóit átlagosan 250 ezren nézik a TikTok-on, ezt a magas számot pedig recept-videói egyedi, szórakoztató narrációinak is köszönheti.

Thalmeiner Dóra

A Not a Funny Chef néven videókat készítő fiatalember azonban nem készít narrációt videói mellé, így sokáig nem is lehetett tudni, hogy ő is magyar tartalomgyártó. Videói a különleges képi világuknak köszönhetően nemcsak itthon, de külföldön is gyorsan terjednek, több olyan videó is felkerült a TikTok-csatornára, amely már 10 milliós megtekintés felett jár.

Not a Funny Chef

A NuHeadz Talent Management hét éve képvisel népszerű tartalomgyártókat, többek között Kajdi Csaba, Sápi Vivien és Mihalik Enikő közösségi médiafelületei is hozzájuk tartoznak, április óta pedig már a Gym Suleiman csapatával is együttdolgoznak. 

Fotók: NuHeadz Talent Management

Kapcsolódó: