ūü•áA marketingesek gy√∂ngybetŇĪi is olvashat√≥k az √ĀrukeresŇĎ.hu kar√°csonyi rekl√°mj√°ban

Megoszt√°s

Febru√°r 8-√°n a Video 2024 IAB Caf√©n, az Ir√°nyi Palota b√°lterm√©ben vehett√©k √°t d√≠jaikat a Digit√°lis vide√≥ Munkacsoport √°ltal meghirdetett √Čv vide√≥s hirdet√©se 2023 verseny legjobb alkot√°saival nevezŇĎk. A d√≠jazottakat a vide√≥s kreat√≠vok k√©sz√≠t√©s√©nek h√°tter√©rŇĎl, kih√≠v√°sair√≥l √©s a rekl√°mok ut√≥√©let√©rŇĎl k√©rdezt√ľk. ElsŇĎk√©nt a zsŇĪri √°ltal legjobbnak √©rt√©kelt, “V√°lassz sz√≠vbŇĎl, v√°lassz t√∂k√©letesen!” kar√°csonyi rekl√°mr√≥l olvashattok, amellyel az √ĀrukeresŇĎ.hu csapata nevezett.

Kamp√°ny neve: V√°lassz sz√≠vbŇĎl, v√°lassz t√∂k√©letesen!
HirdetŇĎ: √ĀrukeresŇĎ.hu
Médiavásárló: Mindshare, Digitalway
Alkotók:
Az elk√©pzel√©s fŇĎ meg√°lmod√≥ja a csehorsz√°gi Planetary √ľgyn√∂ks√©g:
Kreatív igazgató: Leonard Savage
MŇĪv√©szeti vezetŇĎ, rendezŇĎ: JiŇô√≠ Horut
MŇĪv√©szeti vezetŇĎ: Andr√© Lavrador
Sz√∂veg√≠r√≥: JindŇôich Jinoch
Magyar oldalon a lokaliz√°ci√≥√©rt elsŇĎsorban az √ĀrukeresŇĎ.hu brand marketing csapata felelt, emellett a kamp√°nystrat√©gia kialak√≠t√°s√°n a Heureka Group teljes brand marketing csapata k√∂z√∂sen dolgozott.

Kampány célcsoportja: 18-54 éves, nagyvárosi emberek
Kamp√°ny √ľzenete: Az √ĀrukeresŇĎ.hu seg√≠t, hogy a v√°laszt√°s ne csak t√∂k√©letes, de sz√≠vbŇĎl j√∂vŇĎ is legyen!
Kamp√°ny c√©lja: Az ajandek.arukereso.hu aloldal forgalm√°nak n√∂vel√©se az elŇĎzŇĎ √©v ugyanezen idŇĎszakhoz viszony√≠tva legal√°bb 50 sz√°zal√©kkal.


Mi volt a legfontosabb megrendelŇĎi k√©r√©s, kik√∂t√©s, szempont a vide√≥s kreat√≠vhoz ?
Mivel a kar√°csonyi rekl√°munk egy t√∂bb szpotb√≥l √°ll√≥ kamp√°ny egyik eleme, ez√©rt fontos volt, hogy arculatilag √©s √ľzenet szempontj√°b√≥l is beilleszkedjen a fŇĎ koncepci√≥nkba. Az okt√≥beri arculatv√°lt√°sunk nemcsak k√ľlsŇĎleg tett minket letisztultabb√°, de a fŇĎ √ľzenet√ľnk is jobban kidomborodik: seg√≠t√ľnk az internetes v√°s√°rl√°s sor√°n, hogy a milli√≥nyi aj√°nlat √©s lehetŇĎs√©g k√∂z√ľl a felhaszn√°l√≥ k√∂nnyed√©n megtal√°lhassa a sz√°m√°ra legjobbat. A koncepci√≥ h√°rom fŇĎ pill√©re, hogy a kedvezŇĎ √°rak, a nagy v√°laszt√©k √©s a hiteles √©rt√©kel√©sek seg√≠ts√©g√©vel megsz√ľntess√ľk a ‚ÄěbŇĎs√©g zavara‚ÄĚ miatt √©rzett val√≥s frusztr√°ci√≥t √©s az online v√°s√°rl√°s egy kellemes, egyszerŇĪ folyamat legyen, melynek v√©g√©n biztosabbak lehet√ľnk abban, hogy t√∂k√©letesen v√°lasztottunk. Ennek az √ľzenetnek a r√∂vid megfogalmaz√°sa volt √ļj szlogen√ľnk, a ‚ÄěV√°lassz t√∂k√©letesen!‚ÄĚ

A m√°sik szempont term√©szetesen az volt, hogy ezt a koncepci√≥t megŇĎrizve meg√©rints√ľk az embereket, hassunk az √©rzelmekre. A folyamatos rohan√°s, a v√°s√°rl√°si l√°z √©s k√©sz√ľlŇĎd√©s miatt k√∂nnyed√©n terelŇĎdik el a figyelm√ľnk a kar√°csony igazi l√©nyeg√©rŇĎl. Az √ĀrukeresŇĎ.hu, valamint a Heureka Group c√©lja pedig az, hogy eml√©keztesse erre a v√°s√°rl√≥kat. A shopping, a b√∂ng√©sz√©s √©s az √°r-√∂sszehasonl√≠t√°s k√∂zepette sosem szabad elfelejteni, hogy mi√©rt is tessz√ľk mindezt: hogy √∂r√∂m√∂t okozzunk m√°soknak. Pont ez√©rt fontos, hogy a v√°laszt√°s igaz√°n sz√≠vbŇĎl j√∂vŇĎ legyen.

Nagy Bence B2C marketing manager √©s Kinczel M√≥nika B2B marketing manager (√ĀrukeresŇĎ.hu)

Mi volt a legnagyobb kihívás a készítésekor?
Mivel a reklámanyagot Csehországból kaptuk, így számunkra a legnagyobb kihívás, ahogy sok más kampánynál, a lokalizálás volt.
Mindig √©rdekes folyamat megtal√°lni azokat a szinkronhangokat √©s √ļgy megv√°logatni a k√©pi elemeket, hogy azzal kilenc orsz√°gon √°t ugyanazt a fŇĎ √ľzenetet kommunik√°ljuk √©s ne vesszen el a l√©nyeg.

A videó fogadtatása kapcsán volt olyan visszajelzés, amelyre nem számítottatok?
B√ľszk√©n mondhatjuk, hogy ez a rekl√°m mindenkibŇĎl a legpozit√≠vabb √©rzelmeket v√°ltotta ki. A social media fel√ľleteinken p√©ld√°ul t√∂bben is azt √≠rt√°k, ez lett a kedvenc rekl√°mjuk 2023 kar√°csony√°n.

A k√©p bal oldal√°n Lunczner √Ād√°m (Mindshare, a Digit√°lis vide√≥ Munkacsoport tagja), k√∂z√©pen Nagy Bence (√ĀrukeresŇĎ.hu, B2C Marketing Manager), jobb oldalon a munkacsoport vezetŇĎje: Erd√©lyi Eszter (Atmedia)

√Črdekess√©g / behind the scenes:
A vide√≥ban l√°that√≥ a kisfi√ļ k√©zzel √≠rott levele a J√©zusk√°hoz, ami eredetileg cseh nyelven k√©sz√ľlt el. IdŇĎ szŇĪke miatt azonban ahhoz, hogy ez minden orsz√°g saj√°t anyanyelv√©n legyen meg√≠rva, a koll√©g√°knak kellett √ļjra megtanulni gy√∂ngybetŇĪkkel √≠rni. Ezen nagyon j√≥kat nevett√ľnk, hiszen sok √©rdekes eml√©ket id√©zett fel, r√°ad√°sul sz√°munkra m√©g ink√°bb szem√©lyes √ľggy√© tette a rekl√°manyagot.

Az √ĀrukeresŇĎ.hu csapat√°nak innen is gratul√°lunk az elsŇĎ helyez√©s√ľkh√∂z!

Fotók: Polyák Attila

Kapcsolódó:

 

A díjátadót és a Video 2024 IAB Cafét támogatta:

A rendezvényhez a helyszínt biztosította: