Események betöltése

« Összes Események

  • Ez az esemény elmúlt.

A Z-generáció köré szervez workshopot az EMOK

október 28. @ 1:00 du. - 3:00 du.

IAB-tagsággal ingyenes

Online workshopot tervez október utolsó péntekére az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) szervezete a Z generáció médiahasználatának, fogyasztói szokásainak és a társadalomban elfoglalt szerepük, értékük megismerésére. A workshop keretein belül négy előadást tartanak, melyek különböző szempontból közelítik meg ezt a korcsoportot.

Elsőként az Óbudai Egyetem gazdasági karának dékánja, Dr. Garai-Fodor Mónika beszél majd előadásában arról a nemzetközi kutatásról, amelyben az egyetemista Z generáció értékorientációját vizsgálták, és többek között arra voltak kíváncsiak, hogy a fiatalok mennyire nyitottak a tudásmegosztáson alapuló segítségnyújtásra.

Az ötezer 14 és 25 év közötti fiatal válaszán alapuló Be Social Tinikutatás eredményeit Dr. Bernschütz Mária mutatja be, amelyből kiderül, hogy milyen közösségi platformokat használnak, mennyire érzik ettől magukat boldognak, és hogy a tinik felétől már kértek erotikus fotót a neten, ahol többségük napi négy óránál is többet tölt.

A Széchenyi Egyetem Marketing és Menedzsment Tanszékének docense, Dr. Keller Veronika a Z generáció közösségi médiahasználatát igyekszik bemutatni egy online felmérés eredményei alapján, amelyet a Covid-járvány harmadik hullámában készítettek. A kutatásban a közösségi médiumok szerepét, a koronavírussal kapcsolatos tájékozódást, a hitelesség kérdését és az álhírek felismerésének képességét vizsgálták a nemzedékhez tartozó felnőtt nők körében.

És végül a Debreceni Egyetem képviseletében Balsa-Budai Nikolett és Szilágyi Cintia közös előadásában lehet majd hallani azon netnográfiás kutatásról, amelyben arra voltak kíváncsiak, mennyire foglalkozik az egészségtudatos táplálkozással ez a generáció. A vizsgálatba a Facebook, az Instagram és a TikTok közösségi oldalakat vonták be, az eredmények pedig rámutatnak a témában online fellelhető információforrások fontosságára, hitelességére, és azok pozitív, negatív hatásaira is.

A workshopot az előadókkal közös kerekasztal-beszélgetés zárja, amelyet a Pécsi Tudományegyetem oktatója és az EMOK vezető tisztségviselője, Dr. Törőcsik Mária moderál.

Időpont:

2022. október 28. (péntek) 13-tól 15 óráig. Jelentkezni október 26. éjfélig lehet ezen az oldalon.

Helyszín:
Online közvetítés MS TEAMS-csatornán keresztül.

Részvétel díj:

Az esemény az IAB Hungary tagjai számára ingyenes, a jelentkezési űrlapon ezt az “IAB tagja vagyok” kiválasztásával lehet jelölni. A workshop az idei évre EMOK tagsági díjat befizető EMOK-tagoknak szintén díjmentes, minden más érdeklődőnek 3000 forint plusz áfát kell fizetni a részvételért.

Címlapkép:  Simon Maage / Unsplash

Kapcsolódó témák:

 

 

Részletek

Dátum:
október 28.
Időpont:
1:00 du. - 3:00 du.
Összeg:
IAB-tagsággal ingyenes
Esemény kategória:
Esemény címkék:
, , , , , , , , ,
Honlap:
https://emok.hu/hu/hirek/aktualitasok/383-emok-z-generacios-marketing-workshop

Helyszín

internet
View Helyszín Website

Szervező

EMOK
E-mail:
info@emok.hu
View Szervező Website