IAB Europe webinárium a fenntarthatóságról

Március utolsó keddjén fenntarthatósági témában szervez online szemináriumot az IAB Europe, ahol iparági szakértők tartanak beszámolót a digitális reklámipar jelenlegi állapotáról és mindarról a munkáról, amit tavaly óta sikerült elérni […]

IAB Europe’s The Great Debate – Retail Media

Online

Április 23-án 14 órától online közvetítéssel is elérhető rendezvényt szervez retail media témában az IAB Europe. A digitális iparág képviselőit ezúttal Amszterdamba várják, ahol az iparági szakértők a retail media […]

Az online hirdetési csalásokról tart webináriumot az IAB Europe

Online

Az IAB Europe februárban frissítette Guide to Quality kiadványát, amellyel 2021 óta igyekszik utat mutatni a digitális ökoszisztéma szereplői számára a transzparencia és az elszámoltathatóság kérdéseiben. A legújabb útmutató idén […]

IAB Europe: Virtual Programmatic Day

Idén június 6-ára szervezik a Virtual Programmatic Day-t, amely az iparág szakértőit és gondolkodóit hozza össze minden évben azért, hogy feltárják az európai programmatic kereskedelmet befolyásoló legújabb trendeket, mozgatórugókat és […]

Már lehet nevezni a MIXX Awards Europe-ra!

Az IAB Europe 2024-ben is meghirdeti MIXX Awards pályázatát, amelyre egész Európából várják a jelentkezéseket. A verseny minden évben a kontinens legjobb digitális hirdetési kampányait díjazza, amelyeknek az előző évben […]

IAB Europe webinárium: Fókuszban a mesterséges intelligencia

Online

Folytatódik az IAB Europe Great Debate című online szeminárium sorozata, amelynek központi témája ezúttal a mesterséges intelligencia lesz. Az előadók névsorát és a pontos programot hamarosan közzéteszik, az IAB-tagok számára […]