- Ez az esemény elmúlt.
IAB Europe webinárium a fenntarthatóságról
március 26. @ 12:00 du. - 2:00 du.
Március utolsó keddjén fenntarthatósági témában szervez online szemináriumot az IAB Europe, ahol iparági szakértők tartanak beszámolót a digitális reklámipar jelenlegi állapotáról és mindarról a munkáról, amit tavaly óta sikerült elérni ezen a területen. Szó lesz majd a digitális reklámok szén-dioxid-kibocsátását csökkentő lehetőségekről, a szabályozásokról, az iparági szövetségek által végzett eddigi munkáról, és minden olyan fontos teendőről, amelyeket a leggyorsabban meg kell lépnünk mindannyiunknak a valódi változás érdekében.
A március 26-i, délben kezdődő webinárium ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Kapcsolódó:
- Megjelent az IAB Europe digitális reklámipart monitorozó fenntarthatósági jelentése
- Digitális fenntarthatóság, alkalmazkodás, fair verseny – Kihívások és várakozások a közeli jövőre nézve piaci szakemberektől
- Államilag szabályozott fenntarthatósági jelölőrendszer kialakítását javasolja a GVH
- Ingyenesen tesztelhetik a weboldalak szén-dioxid-kibocsátásukat a Neo Interactive mérőoldalán
- Dentsu: A generatív AI kihasználása, az adatvédelmi és a fenntarthatósági célok határozzák meg 2024-et
- Fenntarthatósági útmutatót adott ki az IAB Tech Lab a programozott hirdetések kapcsán