CMA + Influ 2022 nevezési határidő

internet

A Kreatív egy időben rendezi meg a Content+Marketing Award 2022 és az Influ 2022 elnevezésű versenyét. Az előbbire az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői, az utóbbira pedig az év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várják. A normál nevezési határidő mindkét esetben […]

Interact 2022

Círculo de Bellas Artes de Madrid C. de Alcalá, 42., Madrid, Spanyolország

Az IAB Europe legnagyobb éves rendezvénye, az Interact visszatért: a digitális reklám és marketing szakemberei újra személyesen találkozhatnak egymással - ezúttal május 25-én és 26-án, Madridban. Az Interact több mint egy évtizede az IAB Europe rendezvényeinek zászlóshajója, ahol vezető európai hirdetők, iparági szakértők, ügynökségek és médiatulajdonosok találkoznak, inspirálódnak, és megosztják egymással a bevált gyakorlatokat. A […]

Nagy Kreatív KultNap 2022

Corvin Dumaszínház Corvin sétány 1/b, Budapest, Magyarország

A hagyományos Nagy Kreatív Nap (NKN) 2022-es kiadása Nagy Kreatív KultNap néven a kulturális kommunikációt, innovációt és marketinget helyezi a fókuszba. Egy különleges, egész napos konferencia a terület legjobb szakembereivel és best practice-eivel, a kultúrafinanszírozástól a művészi brandépítésen és márkaszponzoráción át egészen a kulturális innovációkig és művészeti startupokig. Bővebb információ az esemény honlapján.

Programmatic: Adform szakmai előadás

Fasor Irodaház Városligeti fasor 47-49., Budapest, Magyarország

Az IAB Hungary programmatic munkacsoportjának egyik fő célja, hogy a piaci változásokról/trendekről átfogó képet nyújtson az érdeklődők számára, megismertesse a piaci szereplők nyújtotta lehetőségeket, szolgáltatásokat, ezáltal  is szélesítve a programmatic szakma ismeretét. Ezért a munkacsoport új előadássorozatot indít, melynek keretében olyan nagy európai szereplőket hív meg, akik jelentős tapasztalattal rendelkeznek automatizált vásárlások terén, és erről bővebb […]

Digital Enterprise Show (DES) 2022

Malaga - FYCMA Ortega y Gasset, 201, Malaga, Spanyolország

A világ vezető eseménye a digitális átalakulásnak témájában. A Digital Enterprise Show (DES) a digitális üzleti transzformációra és a legmodernebb technológiákra fókuszál, kiváló előadók segítségével. Az esemény kitűnő B2B platform az üzletkötésre, továbbá márkák, thought leadership és az üzleti kapcsolatok megerősítésére. Az esemény egyszerre expo a világ több mint 300 legjobb technológiai vállalatával, és konferencia […]

IAB Cafe: Mivé lettél influencer marketing?

Publicis House Irányi utca 17., Budapest, Magyarország

A Tik-Tok térnyerésével hihetetlenül rövid idő alatt jelentek meg a piacon korábban nem ismert influencerek. Hirdetői és ügynökségi oldalon is egyre nagyobb kihívás lépést tartani és eligazodni: Ki az, aki hiteles? Ki az aki megbízható? És ki az, aki tényleg úgy tudja hitelesen képviselni az adott márkát, hogy közben a célcsoport felé kreatívan és szórakoztatóan […]

Future of Addressable Media

internet

A Finecast, a LiveRamp, az Amobee, a Comscore, a Lotame, a Magnite, a Neustar, a OneTrust és a PubMatic által vezetett European Addressable Media Initiative kezdeményezés célja, hogy segítse a hirdetőket, ügynökségeket és médiatulajdonosokat eligazodni az identity resolution és az addressability  megoldások változó piacán Európában. A kezdeményezés részeként virtuális szemináriumsorozatot tartanak a médiaértékesítéssel és vásárlással […]

The Post Third-Party Cookie Era: How Prepared Are You?

internet

Alig több mint egy éve, (2021. június 24-én) a Google bejelentette, hogy két évvel elhalasztja a harmadik féltől származó cookie-k fokozatos kivezetését. Bár ez a halasztás lehetőséget nyújtott a helyzet alaposabb kiértékelésére és az innovációra, vajon az iparág ma felkészültebbnek érzi magát? Július 7-én 12:00-kor IAB Europe Programmatic Trading Committee szakértői elemzik a helyzetet, hogy […]

Chrome + Google Ads: Privacy Sandbox Origin Trials

internet

A januári bejelentések és az Android csatlakozása után a Privacy Sandbox újabb lépést tesz előre: megkezdik a hirdetések relevanciájával és a méréssel kapcsolatos tesztelések következő szakaszát. Az IAB Europe online eseményén a Google Chrome csapatának képviselői mutatják be a legújabb iparági kezdeményezéseket, továbbá azt, hogyan lehet részt venni az Origin Trials tesztsorozatban. Jelen lesznek a […]

Már lehet nevezni a megújult Online Video Audio Awards-ra

Online

Frissített formában, egyszerűsített kategóriarendszerben a Kreatív Magazin idén is meghirdette Online Video Audio Awards versenyét, amelyre a legjobb online videókat, podcastek és televíziós promófilmeket várják. A legfontosabb újdonságok: Idén már a legjobb műsor- és csatornapromókat is díjazzák, tehát a tévés és online tartalomkészítők által készített videókat is várják. Ezúttal a márkázott, szponzorált vagy eleve reklámcéllal készülő […]

Webinárium: Marketingtechnológiai trendek, amelyek meghatározzák 2022-őt

internet

Júniusban készült el az online kiadóknak webanalízist és tartalomoptimalizáló szoftvert kínáló Parse.ly technológiai cég 2022-es évet marketingtechnológiai szempontból meghatározó riportja. A Martech Trends jelentésben az általuk megkérdezett 800 marketinges szakember válaszai alapján gyűjtötték össze a saját területükön tapasztalt legfontosabb problémákat, és az azokra a technológia segítségével adott megoldásokat. A riport adatainak elemzését és legfontosabb megállapításait […]