Future of Addressable Media

internet

A Finecast, a LiveRamp, az Amobee, a Comscore, a Lotame, a Magnite, a Neustar, a OneTrust és a PubMatic által vezetett European Addressable Media Initiative kezdeményezés célja, hogy segítse a hirdetőket, ügynökségeket és médiatulajdonosokat eligazodni az identity resolution és az addressability  megoldások változó piacán Európában. A kezdeményezés részeként virtuális szemináriumsorozatot tartanak a médiaértékesítéssel és vásárlással […]

The Post Third-Party Cookie Era: How Prepared Are You?

internet

Alig több mint egy éve, (2021. június 24-én) a Google bejelentette, hogy két évvel elhalasztja a harmadik féltől származó cookie-k fokozatos kivezetését. Bár ez a halasztás lehetőséget nyújtott a helyzet alaposabb kiértékelésére és az innovációra, vajon az iparág ma felkészültebbnek érzi magát? Július 7-én 12:00-kor IAB Europe Programmatic Trading Committee szakértői elemzik a helyzetet, hogy […]

Chrome + Google Ads: Privacy Sandbox Origin Trials

internet

A januári bejelentések és az Android csatlakozása után a Privacy Sandbox újabb lépést tesz előre: megkezdik a hirdetések relevanciájával és a méréssel kapcsolatos tesztelések következő szakaszát. Az IAB Europe online eseményén a Google Chrome csapatának képviselői mutatják be a legújabb iparági kezdeményezéseket, továbbá azt, hogyan lehet részt venni az Origin Trials tesztsorozatban. Jelen lesznek a […]

Már lehet nevezni a megújult Online Video Audio Awards-ra

Online

Frissített formában, egyszerűsített kategóriarendszerben a Kreatív Magazin idén is meghirdette Online Video Audio Awards versenyét, amelyre a legjobb online videókat, podcastek és televíziós promófilmeket várják. A legfontosabb újdonságok: Idén már a legjobb műsor- és csatornapromókat is díjazzák, tehát a tévés és online tartalomkészítők által készített videókat is várják. Ezúttal a márkázott, szponzorált vagy eleve reklámcéllal készülő […]

Webinárium: Marketingtechnológiai trendek, amelyek meghatározzák 2022-őt

internet

Júniusban készült el az online kiadóknak webanalízist és tartalomoptimalizáló szoftvert kínáló Parse.ly technológiai cég 2022-es évet marketingtechnológiai szempontból meghatározó riportja. A Martech Trends jelentésben az általuk megkérdezett 800 marketinges szakember válaszai alapján gyűjtötték össze a saját területükön tapasztalt legfontosabb problémákat, és az azokra a technológia segítségével adott megoldásokat. A riport adatainak elemzését és legfontosabb megállapításait […]

IAB UK webinárium: Célzás és mérés adatok nélkül

Online

Az utóbbi időben komoly változáson megy keresztül a digitális reklámipar a kampányok célzását és mérését illetően. Elég csak az Apple-eszközökön 2021 elején bevezetett, a hirdetői adatkezelésre figyelmeztető IDFA rendszer módosítására gondolni, amely a tavalyi év első felében a közösségi médiás költések terén is éreztette hatását. De sok a bizonytalanság a harmadik feles cookie-k Chrome-ból való, […]

Ingyenes

E-commerce marketing a gyakorlatban

Premier Kultcafé Üllői út 2-4., Budapest, Magyarország

Mit tehetsz egy webshopon belül? Milyen tartalommal jelenj meg saját csatornáidon? Hol hirdess, és hogyan érdemes együtt dolgozni influencerekkel? Ezen kérdésekre is választ kaphatnak azok, akik részt vesznek a Kreatív Magazin kiadója által szervezett, az e-kereskedelmi marketingben rejlő lehetőségekre fókuszáló workshopon. A tréningen többek között szó lesz arról, hogyan lehet felépíteni tartalmi ökoszisztémát egy webshop […]

Amazon Ads and the Next Wave of Retail Media

Amazonico Restaurant 10 Berkeley Square, London, Egyesült Királyság

A brit kiskereskedelmi szektoron átfolyó Amazon-hirdetések teljes összege 2024-re a 2,4 milliárd fontot is elérheti, ám a szakértők a jövőben még nagyobb befolyást jósolnak az e-kereskedelem mamutszereplőjének. A várhatóan megnövekvő hirdetési költségek komoly kihívások elé állítják és a marketing büdzsé újratervezésére szólítják az Amazonon hirdető márkákat. De hogy pontosan milyen hatással lesz ez a piacra, […]

Ingyenes webináriumot tart a Meta a fiatalokat védő tartalmi újításairól

Online

Szeptemberben az IAB Europe több online eseményt is szervez a digitális hirdetési ágazatban egyre hangsúlyosabb témaként megjelenő bizalom és transzparencia témakörében. A szeptember 13-ra tervezett, Londonból közvetített webinárium egyik meghívott előadója Tara Hopkins, az Instagram közcélú szabályozásért felelős EMEA-régiós vezetője, aki a digitális reklámozásban meglévő kérdéseket, bizonytalanságokat járja körül, és igyekszik támpontokat adni arra nézve, […]

Ingyenes

Kedvezményes belépőt válthatnak az IAB tagok a Marketing Summit rendezvényre

Várkert Bazár Ybl Miklós tér 2-6., Budapest, Magyarország

Idén szeptember 15-én rendezik meg a Marketing Summit eseményét, amelyet évek óta a Magyar Marketing Szövetség és a marketingszakma egyik legnagyobb edukációs és networking eseményeként, a marketing és üzleti döntéshozók szakmai csúcstalálkozójaként emlegetnek. A helyszín ezúttal a Várkert Bazár lesz, amelynek termeiben egész nap tematikus előadásokkal és networking-platformmal segítik a szakembereket, hogy felkészülhessenek a következő […]

Virtuális vitadélutánok: Átláthatóság és bizalom a digitális reklámpiacon

internet

Az átláthatóság és az elszámoltathatóság hiánya a digitális reklámpiacon is komoly súrlódásokat okoz, ezért idén szeptemberben az IAB Europe több online eseményt is szervez a digitális hirdetési ágazatban egyre hangsúlyosabb bizalom és transzparencia témakörében. Ezen a több alkalmas rendezvénysorozaton a meghívott előadók a jelenlegi gyakorlatot, annak problémáit és a lehetséges megoldásokat vitatják meg. Az első […]