Jól sikerült az első Programmatic Piknik

Megosztás

Laza, kötetlen eseménynek szántuk, és ilyen is lett, de persze a beszélgetések a programmatic körül forogtak. Alább a rövid beszámoló Kassai Péter, a Programmatic munkacsoport vezetője részéről.

Múlt hét csütörtökön megrendeztük az első IAB Hungary Programmatic Pikniket, melyhez a helyszínt a Budai Parkszínpad szolgáltatta. A Pikniken végül szép számban képviseltették magukat az IAB tagszervezetei, összesen 15 különböző cég 29 kollégája volt jelen.

A Piknikkel nem titkolt célunk volt így a nyár derekán kicsit kötetlenebb formában közelebb hozni egymáshoz a média-, az ügynökségi és a hirdető oldali szakmabelieket. Célunk hogy a hazai piacon tudjunk beszélni a legfontosabb, mindenkit érintő problémákról és témákról, kialakuljon egy folyamatos párbeszéd, együttgondolkodás a különböző szereplők között.

IMG_1199

Az első Piknik legaktuálisabb témái között szerepelt a felhasználói hozzájárulások gyűjtése és kezelése post-GDPR, és hogy pontosan hogyan tudjuk majd ezt használni hosszú távon is a hazai piacon. Emellett szóba került a private dealek hazai helyzete, valamint az adattargetált kampányok: hol tartunk most, ki merre tart a megoldások tekintetében, mire lenne igény a piacon?

Összességében a Piknik egy laza, jó hangulatú networking esemény volt, a korai kezdés ellenére nagyon sokan ott voltak már délutántól, a legkitartóbbak pedig kora estébe nyúlóan szakmáztak a hideg sörök és fröccsök mellett.

IMG_1198

Mindenkinek köszönjük a részvételt és reméljük, még többetekkel találkozunk majd a következő alkalommal!