Virtual Programmatic Day: már több mint 10 ismert előadóval

programmatic

Megosztás

Európa kihagyhatatlan programmatic eseménye visszatér: a népszerű szakmai rendezvénysorozat következő részére november 19-én délután kerül sor. Az IAB Europe már több mint 10 előadó nevét is közzétette.

Az iparág legnagyobb virtuális találkozója, a Virtual Programmatic Day (VPD) a legújabb piaci trendekre összpontosít, beleértve a költéseket, a motivációkat, az akadályokat, a legfontosabb növekedési területeket (mint például a csatlakoztatott TV) és a programmatic jövőjét a sütik utáni korszakban. Az esemény a fentieken kívül naprakész betekintést kínál a GDPR-ba és az IAB Europe Transparency and Consent Frameworkjébe (TCF).

A már bejelentett előadók:

  • David Goddard, VP Global Programmatic Strategy, BBC Global News
  • Simon Baker, Head of Programmatic EMEA, Bloomberg Media Group
  • Clementina Piazza, Programmatic Director EMEA, Integral Ad Science
  • Tom Fryett, Head of Programmatic Development, OMG EMEA
  • Matt Bennathan, Senior Director, Channel Partnerships, International, Oracle Data Cloud
  • Agathe Rakowicz, Global Director Programmatic Revenue, Outbrain
  • Lisa Kalyuzhny, Senior Director, Advertiser Solutions, PubMatic
  • James Brown, Managing Director, EMEA, Rubicon Project
  • Andrew Buckman, COO, Sublime
  • Simon Halstead, Senior Director Exchanges and Supply, Verizon Media and Chair, IAB Europe Programmatic Trading Committee

További információk az előadókról az IAB Europe honlapján.

Az IAB Europe első alkalommal rendezi az eseményt közönség előtt, valamint élő közvetítéssel. A helyszín az akár 40 vendég befogadására képes londoni Verizon Media Studios lesz. A személyes részvétel csak az IAB Europe tagjai számára lehetséges. Az eseményt itt lehet majd élőben figyelemmel kísérni.