Mérés, szabályozás és tudásfejlesztés – Ezek a témák foglalkoztatják az európai IAB-kat
Márciusban Pozsonyban jártunk, ahol az IAB Europe és az európai nemzeti IAB-k osztották meg a Network Next résztvevőivel az őket...
Márciusban Pozsonyban jártunk, ahol az IAB Europe és az európai nemzeti IAB-k osztották meg a Network Next résztvevőivel az őket...
A digitális reklámipar kulcsfontosságú médiacsatornájaként emlegetett retail media szektor hirdetési költései az IAB Europe előrejelzése szerint 2026-ra a 25 milliárd...
Legutóbb az IAB Hungary mindazon történéseiről írtunk, amelyek a szervezet életében bekövetkezett változásokról és a tagjainkkal közösen elért eredményeinkről szóltak....
Az év első napjai és hetei remek lehetőséget kínálnak arra, hogy összegezzük élményeinket, és átgondoljuk az elmúlt 12 hónap legmeghatározóbb...
Idén szeptember 15-én rendezik meg a Marketing Summit eseményét, amelyet évek óta a Magyar Marketing Szövetség és a marketingszakma egyik...
Az átláthatóság és az elszámoltathatóság hiánya a digitális reklámpiacon is komoly súrlódásokat okoz, ezért idén szeptemberben az IAB Europe több...
Két év online közvetítés után a Digital Upfronts idén októberben ismét teret ad a személyes találkozásoknak, és három hetet is...
Az IAB Europe bejelentette, 2021-re halasztja legnagyobb éves rendezvényét, az Interactot. Az eredeti időpontban, 2020. június 3-án pedig egy virtuális...
Európa kihagyhatatlan programmatic eseménye visszatér: a népszerű szakmai rendezvénysorozat következő részére november 19-én délután kerül sor. Az IAB Europe már...
Még lehet jelentkezni előadónak az IAB Europe november 19-én esedékes Virtual Programmatic Day H2 rendezvényére. (tovább…)