Megjelent a Digitális Média Tények Könyve 2020

DMTK 2020

Megosztás

A Neo Interactive digitális és tartalommarketing ügynökség immár tizenharmadik alkalommal adja ki a Digitális Média Tények Könyvét. A kiadvány a szokott módon a digitális marketing, média és fogyasztás tényeit és trendjeit mutatja be. Az idei fókusztémát a digitális audió- és videótartalmak előretörése szolgáltatja, így több anyag is foglalkozik kifejezetten a streaming- és a podcastpiac fogyasztói és marketinges vonatkozásaival.

Nem megszokottak ugyanakkor a körülmények: a kiadvány készítése közben a koronavírus egészségügyi és gazdasági értelemben is teljesen átformálta a világot, amelyre a DMTK is reagált. Ezért a visszatekintés mellett az előretekintés is hangsúlyosabban megjelent a tartalmak között. Ennek tudható be a szokotthoz képest bő egy hónappal későbbi, egyelőre digital only megjelenés.

A DMTK friss kiadása ingyenesen letölthető az ügynökség honlapjáról.