Zsoldos Dániel: A third party cookie-k blokkolása drasztikus és piactorzító megoldás
"Egy befagyott tavon kell átkelnünk úgy, hogy vékony a jég a talpunk alatt, szakad a hó és erős a szembeszél...
"Egy befagyott tavon kell átkelnünk úgy, hogy vékony a jég a talpunk alatt, szakad a hó és erős a szembeszél...
Amíg néhány évtizeddel ezelőtt a közös tévénézésnek valódi összetartó ereje volt és a családok sokszor még tényleg azért gyűltek össze...
A digitális piac elmúlt 15 évére visszatekintő cikksorozatunkban Bognár Fruzsinát a Havas Digital Activation Expert munkatársát kérdeztük trendekről, márkákkal szembeni...
Az IAB Europe 2015 óta minden évben elkészíti az európai programmatic piacot érintő attitűdökről szóló jelentését. A júliusban az európai...
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által készített szakmai kiadványban 147 szerző és 24 rovatvezető mutatja be összesen 420 oldalon az...
Ezt a hangzatos címet viseli a Tiktok és a TBWA közös trendösszefoglalója, amelyet tagjaink számára elérhetővé is tettünk dokumentumtárunkban. (tovább…)
A YouTube megjelentette 2023-as Culture & Trends jelentését, amelynek alapját az Ipsos által, 14 országban végzett felmérés adja – ebben többek...
Driving growth in a changing privacy environment címmel adott ki útmutatót a Google, amely a digitális marketing sikerességét és a...
A PwC június végén kiadott Global Entertainment & Media Outlook jelentése szerint a globális szórakoztató- és médiaipar növekedésének fő motorját...
Egy friss kutatás szerint ha egy online hirdetés kétszer annyi ideig látszik, kétharmaddal csökken az általa generált karbonkibocsátás. Az iparág...