Cookie témában figyelmeztet az amerikai IAB
Nem készült fel a harmadik feles cookie-k kivezetése utáni világra az iparág, figyelmeztet az amerikai IAB új jelentésében. Megjelent az...
Nem készült fel a harmadik feles cookie-k kivezetése utáni világra az iparág, figyelmeztet az amerikai IAB új jelentésében. Megjelent az...
Új kutatással jelentkezett az amerikai IAB, amely szerint a digitális gazdaság új piacokat nyitott, és jelentősen növelte a munkahelyek...
Az IAB Europe idén is meghirdette "Attitudes to Digital Video Advertising" elnevezésű felmérését, amelyet május 14-ig lehet kitölteni. (tovább…)
Intenzív piaci edukációval és ennek részeként egy új kutatással készül 2021-re az IAB Hungary tavaly alakult Audio munkacsoportja. A...
Az IAB UK egy webinar keretében kereste, mi várható idén. A FOMO-t például felváltja a JOMO és a FOGO. ...
A HOPPex friss infografikája szerint a tavaszi visszaesés után Q3-ban magához tért a piac. A programmatic piacot azonnal érintette a...
Az IAB Europe első alkalommal rendezett webinart connected TV (CTV) témában október 6-án. (tovább…)
A házon belüli ügynökségek szűk háromnegyede (74%) az utóbbi öt évben jött létre, nem kis részben a digitális fejlődésnek...
A Neo Interactive digitális és tartalommarketing ügynökség immár tizenharmadik alkalommal adja ki a Digitális Média Tények Könyvét.
A hazai digitális reklámköltések alakulását és főbb trendjeit bemutató Adex 2019 riport alapján a hirdetők 2019-ben közel 105 milliárd...