Influencer marketing új közelítésben
Szabó Ákos az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről versenyének egyik idei győztese. A szakdolgozatát divatos témában, az...
Szabó Ákos az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről versenyének egyik idei győztese. A szakdolgozatát divatos témában, az...
Az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről versenyének egyik győztese, Koblencz Dóra az online szájreklám és a nonprofit...
Március végén mutatta be a tavalyi digitális költésre és az idei várakozásokra vonatkozó számokat az IAB Hungary. Ezúttal a...
Az IAB Europe április 1-jén benyújtotta a belga adatvédelmi hatóság (DPA) számára az átláthatósági és hozzájárulási keretrendszerével (TCF) kapcsolatos...
Megszületett az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2021 pályázatának eredménye. A most harmadik alkalommal meghirdetett versenyre számos...
Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2021-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai. A jelentés legfontosabb megállapításai: Annak ellenére, hogy...
Nem készült fel a harmadik feles cookie-k kivezetése utáni világra az iparág, figyelmeztet az amerikai IAB új jelentésében. Megjelent az...
A belga adatvédelmi hatóság (DPA) határozata megállapította, hogy „az IAB Europe által kidolgozott átláthatósági és hozzájárulási keretrendszer (TCF) nem...
A nemzetközi Effie standard szerinti kétfordulós, idén is online zsűrizés eredményeként ebben az évben 59 sikeres pályamű került döntőbe...
Új kutatással jelentkezett az amerikai IAB, amely szerint a digitális gazdaság új piacokat nyitott, és jelentősen növelte a munkahelyek...