Ügynökségek előrejelzései 2024-re: jelentős digitális bővülés, előretörő videós szektor
A Kantar 2024-es előrejelzése és a Dentsu idei évi médiatrendjeit jósló illetve reklámpiaci mozgásait becslő jelentése után ezúttal a Magna,...
A Kantar 2024-es előrejelzése és a Dentsu idei évi médiatrendjeit jósló illetve reklámpiaci mozgásait becslő jelentése után ezúttal a Magna,...
A digitális marketing témában ötödik alkalommal meghirdetett Legjobb szakdolgozat versenyünk szakmai zsűrije már értékelte a tavaly november végéig beérkezett 26...
Az IAB Europe 2021 szeptemberében készítette el először a Guide to Quality kiadványát, amellyel a digitális ökoszisztéma szereplői számára a...
Az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja által meghirdetett Év videós hirdetése 2023 versenyen a legjobb hosszú videóért járó különdíjat a...
"A koncepciónak új réteget adott egy vizuális ötlet, amely kampányazonosítóként került fel minden anyagra: ez a termék (gyógyszer) formáját megidéző...
Fenntarthatósági és terméküzenetet egyszerre megfogalmazó videós reklám ért el megosztott* második helyezést az IAB Digitális videó Munkacsoport által meghirdetett Év videós hirdetése...
Az Európai Bizottság és a tagállami hatóságok Fogyasztóvédelmi Együttműködési Hálózata (CPC) 2023 novemberében indított közös akciót influenszerek marketingtevékenységének vizsgálatára. A...
A tizenhárom részes Marsra Magyar! sitcom karaktereire építő reklámok közül a Telekom egyik készülékajánlatáról szóló hirdetéssel nevezett a Mito Creative...
A gyorsan változó, folyamatosan fejlődő médiatérben megjelenő tartalmak mennyiségi növekedése arra készteti a marketingeseket, hogy még nagyobb hangsúlyt fektessenek a...
Amíg néhány évtizeddel ezelőtt a közös tévénézésnek valódi összetartó ereje volt és a családok sokszor még tényleg azért gyűltek össze...