Digitális marketing: az IAB újra díjazza a legjobb szakdolgozatot

Megosztás

Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza. A járvány miatt ezúttal összevontan kezeljük a 2019-es és 2020-as évet.

A díjra bárki pályázhat, aki az említett szakterületen 2018. augusztus 1. és 2020. július 31. között védte meg dolgozatát valamely egyetem alap-, mester-, vagy szakirányú képzésén, esetleg doktori iskolájában.

Pályázni legalább jó (4) minősítésű diplomával lehet, 2020. november 30-ig, a díj hivatalos honlapján: iab.hu/legjobb-szakdolgozat

Az online űrlapon minimális információt kell megadni annak érdekében, hogy a lehető legkönnyebb legyen a jelentkezés. A kitöltéshez a szerző és a konzulens adatain kívül szükség lesz a dolgozat legalább 400 karakteres leírására, továbbá a dolgozat feltöltésére PDF formátumban, maximum 100MB-os méretben.

A bírálatokat követően 2021 januárjában ünnepélyes eredményhirdetésre kerül sor. A pályázatot támogatja a Google, a GroupM Akadémia, az RTL és az OMD.

Az előző, 2018-as pályázatról és nyerteseiről itt lehet bővebben olvasni.