Deli Norbert az IAB analitika munkacsoportjának új vezetője

Megosztás

Az IAB Hungary 2019. júniusában alakította meg analitika munkacsoportját, melynek vezetését idén februárban Deli Norbert vette át Buják Zitától.

Deli Norbert 2007 óta foglalkozik napi szinten online marketinggel, azon belül is performance eszközök menedzselésével.

Az évek alatt több mint 3,5 milliárd forint elköltésében segédkezett, amit kkv-k és márkák hirdetésére használtak fel, így ismeri az összes lehetõségét a Google Ads és a Facebook rendszereinek.

10 éve saját cégében, a HD marketing digitális ügynökségben, jelenleg 19 fõs csapatával mindig keresik az új lehetõségeket.

Norbert így nyilatkozott a megválasztása után:

Az analitika és a bővebben vett online mérések mindig is a mérhetőség-visszacsatolás előnyét biztosították az online marketingnek az offline világgal szemben. De ezt mindenki evidenciának tekinti, mégis a hangsúly mindig is kicsi volt ezen a területen a piaci szereplők döntő részénél.

Így a csoport alakulása óta meglévő fő célt – a piac és a szereplők edukálása az analitika területekről – viszem tovább a tagokkal. Már csak azért is nőni fog a 2021-es évben a súlya ennek a résznél, mert jelentősen át fog alakulni a méréstechnika a 3rd party cookie világpiaci korlátozásával.