Mérési kihívások 2024-ben – Második kihívás: First party adatgyűjtésre átállás
Az Analitika Munkacsoport március közepén indított cikksorozatot, amelyben a 2024-es év legfontosabb, a méréseket is érintő változásait veszi sorra. Legutóbbi...
Az Analitika Munkacsoport március közepén indított cikksorozatot, amelyben a 2024-es év legfontosabb, a méréseket is érintő változásait veszi sorra. Legutóbbi...
"Többnyire digitálisan érett cégekkel dolgozunk, akik számára ma nagyon fontos kérdés, hogyan tudják a legkönnyebben implementálni és a leghatékonyabban használni...
Mennyire eredményes cégeteken belül a marketingtevékenység? Valóban jól működik? – teszi fel az egyre nehezebbé váló mérés kapcsán költőiként értelmezhető...
A mérések körül folyamatosan szűkülő lehetőségek és a Google Analytics 4-re való átállási kötelezettség miatt az idei évben minden online marketinget végző...
"Most már mindenkinek tennie kell azért, hogy legyen elég adata a marketinghatékonyság növeléséhez" – foglalta össze a cégek számára egyre...
Az IAB Hungary Analitika munkacsoportjának vezetője, Deli Norbert is beszámolt róla, milyen témákat járnak majd körül a közelgő, szeptember 15-i...
Deli Norbert, a HD marketing alapítója idén februárban vette át az IAB Analitika munkacsoportjának irányítását. Ennek kapcsán beszélgettünk az eddigi...
Az IAB Hungary 2019. júniusában alakította meg analitika munkacsoportját, melynek vezetését idén februárban Deli Norbert vette át Buják Zitától. (tovább…)
Tóth Nóra posztja a viselkedéselemzés miértjeiről és hogyanjairól. (tovább…)
Seregi-Balogh Inez posztja a webanalitika definíciójáról és folyamatáról. (tovább…)