Mérési kihívások 2024-ben – Második kihívás: First party adatgyűjtésre átállás
Az Analitika Munkacsoport március közepén indított cikksorozatot, amelyben a 2024-es év legfontosabb, a méréseket is érintő változásait veszi sorra. Legutóbbi...
Az Analitika Munkacsoport március közepén indított cikksorozatot, amelyben a 2024-es év legfontosabb, a méréseket is érintő változásait veszi sorra. Legutóbbi...
A retail media szerepe Európában 2023-ra már túlnőtt a feltörekvő médiacsatornák szintjén: a szektor hirdetési költéseinek összege átlépte a 10...
"A digitális mérések rendkívül alulértékelt részei a cégek tevékenységének, pedig a modern online marketing alapköveit adják. Ezért alakítottuk meg 2019-ben...
A Programmatic Kisokos ötlete először 2016-ban fogalmazódott meg a Programmatic Munkacsoport tagjai között, amikor felmerült a probléma, hogy egyetlen olyan...
Szeptember elsején ismét az Analitika Munkacsoport hívta képernyők elé a mérések iránt érdeklődőket egy mindenki számára ingyenes online szemináriummal. A webinárium ezúttal...
Az IAB Hungary idén ősszel lesz 15 éves, amelyet szeptember 13-án délután négy órától a Jégkertben (Budapest, II. kerület, Bakfark Bálint...
A videós hirdetési piac folyamatosan bővül, egyre több hirdető ismeri fel a mozgóképes tartalmak relevanciáját az online platformokon is. Nem...
Kik, miért és hogyan hallgatnak ma podcastet hazánkban? Hogyan viszonyulnak a különböző műsorokhoz, a hirdetésekhez és a reklámozott márkákhoz? Mely...
"Abban a pillanatban, ahogy Addressable TV formában lehet kiszolgálni digitális televíziós hirdetéseket, hirtelen egy nagyon komoly hot topikként jelenhet meg...
"Ma a digitális média önmagában több ágra tagolódik, mint amennyi opció évekkel ezelőtt összességében volt a médiában. Hogy ezek közül...