Megszületett az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2021 pályázatának eredménye. A most harmadik alkalommal meghirdetett versenyre számos érdekes, színvonalas szakdolgozat érkezett be a szervezőkhöz. A pályázatot szponzoráló Google, Group M és OMD munkatársaiból, az IAB Hungary tagjaiból és további két szakértőből álló zsűri döntése alapján az alábbi szakdolgozatok kerültek díjazásra.
Alapszak
- Cím: „Tégy jót és beszélj róla!” – Az e-wom szerepe a nonprofit szervezetek online marketingkommunikációjában
- Szerző: Koblencz Dóra Viktória (Budapesti Corvinus Egyetem- Kereskedelem és marketing)
- Konzulens: Markos-Kujbus Éva
Mesterszak
- Cím: Taka a celebvilágnak – előkelő púposkodás a közösségi médiában // A hitelesség és a paraszociális kapcsolat vizsgálata az influencer-marketing korában
- Szerző: Szabó Ákos (Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing)
- Konzulens: Dr. Mitev Ariel Zoltán
Az ünnepélyes díjátadásra március 31-én került sor, a pályázat nyertesei (végzett hallgató és konzulense) pénzjutalomban részesültek. Koblencz Dóra Viktória oklevelét a pályázatot szintén támogató RTL Magyarország képviseletében Rényi Balázs adta át.
A zsűriről
A pályaművek értékelésében részt vettek:
a szponzorok részéről
- Kovács Péter (Google),
- Török Dia (GroupM),
- Néz Kata (OMG),
az IAB elnökség részéről
- Sopov István (Adaptive Media, IAB Elnök),
- Papliczky Pál ügyvezető,
- Kenessey Adrien (Telex, az IAB Oktatási munkacsoport tagja),
valamint
- Szerényi Szabolcs kommunikációs szakértő,
- Bíró-Szigeti Szilvia (EMOK).
A díjról
A díjra bárki pályázhatott, aki az említett szakterületen 2020. augusztus 1. és 2021. július 31. között védte meg dolgozatát valamely egyetem alap-, mester-, vagy szakirányú képzésén, esetleg doktori iskolájában. Az IAB Hungary a következő évre is meghirdeti a pályázatot, a kiírás az alábbi címen érhető el: https://iab.hu/legjobb-szakdolgozat/