A kutatás másik célja a fogyasztó oldaláról közelít. Kvalitatív eszközökkel vizsgáljuk majd, hogy az online médiafogyasztóknak a zsigeri reklámkerülésen túl milyen érzelmeik, percepcióik vannak a display és egyéb hirdetési formákkal kapcsolatban, hogy kiderülhessen, valójában milyen a hatékony online hirdetési forma. Olyan kérdésekre szeretnénk választ kapni, hogy az egyes online hirdetési felületek milyen kommunikációra alkalmasak, melyik forma szolgál sales, brandépítő vagy figyelemfelkeltő célt, és ebben hol helyezkedik el a display.
A projekt tervezett ütemezése:
- április: a kutatási terv kidolgozása,
- május és június: a kutatás lebonyolítása,
- augusztus: az adatok feldolgozása, elemzése,
- szeptember: a tanulmány elkészítése,
- október vége vagy november eleje: a tanulmány bemutatása a szakmai közönség számára.
Jelentkezéseteket április 3-ig várjuk a [email protected] címen.
Illusztráció: Moondance / Pixabay
Kapcsolódó: