Influencer Insight Hungary 2024: IAB Cafén mutatjuk be az első hazai influencermarketing-kutatás eredményeit
Május első keddjén ismét egy szakmai délelőttre hívunk titeket, amelynek fókuszában ezúttal a hazai influencer piac áll. Az a piac,...
Május első keddjén ismét egy szakmai délelőttre hívunk titeket, amelynek fókuszában ezúttal a hazai influencer piac áll. Az a piac,...
Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az...
A Call to Action projekt különböző aktivitásokon – többek között felmérésen és pályázaton – keresztül igyekszik majd bemutatni a társadalmi...
A gyorsan változó, folyamatosan fejlődő médiatérben megjelenő tartalmak mennyiségi növekedése arra készteti a marketingeseket, hogy még nagyobb hangsúlyt fektessenek a...
Az IAB Europe 2015 óta minden évben elkészíti az európai programmatic piacot érintő attitűdökről szóló jelentését. A júliusban az európai...
A Magyar Reklámszövetség a Scores Group kutatóintézettel közösen már a hatodik alkalommal készíti el a szövetség Barométer kutatását, amelyben a kommunikációs iparág aktuális...
Az Ofcom hatodik éve készíti el Media Nations névre keresztelt kutatási jelentését, amelynek célja, hogy azonosítsa a legfontosabb trendeket a...
A YouTube megjelentette 2023-as Culture & Trends jelentését, amelynek alapját az Ipsos által, 14 országban végzett felmérés adja – ebben többek...
A PwC június végén kiadott Global Entertainment & Media Outlook jelentése szerint a globális szórakoztató- és médiaipar növekedésének fő motorját...
Egy friss kutatás szerint ha egy online hirdetés kétszer annyi ideig látszik, kétharmaddal csökken az általa generált karbonkibocsátás. Az iparág...