Visszahallgatható webinárium a hirdetési csalásokról

Megosztás

Az IAB Europe idén februárban frissítette Guide to Quality kiadványát, amellyel a digitális ökoszisztéma szereplői számára a transzparencia és az elszámoltathatóság kérdéseiben igyekezett utat mutatni. A legutóbbi kiadáshoz hasonlóan az útmutató idén is olyan kulcsfontosságú szempontok alapján vezeti az olvasót, mint a viewability, a márkabiztonság, a hirdetési csalás, a kampányok kreativitása, a felhasználói élmény és az adatvédelem.

Az IAB Europe Guide to Quality 2024 kiadványa teljes terjedelmében dokumentumtárunkban is lapozgatható.

A kiadvány megjelenésével párhuzamosan egy webináriumsorozat is elindult, amelynek május 29-i epizódja a hirdetési csalásokról szólt. A webináriumon három iparág szakértői beszélt arról, hogy pontosan mi számít hirdetési csalásnak, hogyan lehet azt felismerni és ellene küzdeni. A panelbeszélgetésbe meghívott előadók példákon keresztül mutatták be, hogyan érdemes kezelni és hogyan lehet csökkenteni ezeket a digitális hirdetési csalásokat. A valamivel több mint félórás beszélgetés az alábbiakban bármikor visszanézhető:

 

Kapcsolódó: