Az IAB Europe 2021 szeptemberében készítette el először a Guide to Quality kiadványát, amellyel a digitális ökoszisztéma szereplői számára a transzparencia és az elszámoltathatóság kérdéseiben igyekezett utat mutatni. Az ellátási lánc valamennyi szereplője számára hasznos olvasmánynak szánták, amely konkrét példákon keresztül mutatta be, hogyan lehet a digitális hirdetési kampányok minőségén javítani. A cél és a fókusztéma idén sem változott, azonban a kiadvány legfontosabb idei újdonsága, hogy már fenntarthatósági kérdésekkel is foglalkozik, amelyekre jól bevált gyakorlatokon keresztül ad válaszokat.
A legutóbbi kiadáshoz hasonlóan az útmutató idén is olyan kulcsfontosságú szempontok alapján vezeti az olvasót, mint a viewability, a márkabiztonság, a hirdetési csalás, a kampányok kreativitása, a felhasználói élmény és az adatvédelem. Az IAB Europe Guide to Quality 2024 kiadványa teljes terjedelmében dokumentumtárunkban is lapozgatható.
A frissített útmutató megjelenése alkalmából egy webináriumot szerveznek március 7-re 12 órai kezdettel, ahol a kiadvány készítői az útmutató jelentőségéről és gyakorlati hasznosításáról tartanak előadást, miközben választ adnak arra is, mit jelent a minőség a digitális reklámozás kontextusában, és az hogyan érhető el. Az IAB-tagoknak ingyenes online szemináriumra ezen űrlap kitöltésével lehet regisztrálni.
Illusztráció: Towfiqu barbhuiya / Unsplash
Kapcsolódó:
- A minőségi reklámmegjelenések kevésbé terhelik a környezetet
- Megjelent az IAB Europe digitális reklámipart monitorozó fenntarthatósági jelentése
- Digitális fenntarthatóság, alkalmazkodás, fair verseny – Kihívások és várakozások a közeli jövőre nézve piaci szakemberektől
- Flying Ads: Vétek nem kihasználni a beltéri DOOH-felületekben rejlő lehetőségeket!