Az online hirdetési csalásokról tart webináriumot az IAB Europe
Az IAB Europe februárban frissítette Guide to Quality kiadványát, amellyel 2021 óta igyekszik utat mutatni a digitális ökoszisztéma szereplői számára...
Az IAB Europe februárban frissítette Guide to Quality kiadványát, amellyel 2021 óta igyekszik utat mutatni a digitális ökoszisztéma szereplői számára...
Világszerte a webes forgalom 60%-át manipulált böngészők, azaz botok és böngészőhálózatok, botnetek generálják. 2016-ra 7,2 milliárd dollárra tehető az online...
Többségünk bizonyára legalább egyszer léprement már mindenki kedvenc közösségi (v.ö. sokasági) online médiacsatornáján egy-egy hiperkattintékony, hírnek látszó tárgynak. Eredményképpen pedig valami egészen vállalhatatlan oldalon...
2015 ijesztő évként vonul be a digitális média történelemkönyvébe. Akárhogy is csűrjük-csavarjuk, a nagyság átka és hasonlók, az egyre dominánsabb...
A marketingszakma számára egyre világosabb, hogy az online hirdetési csalások és a nem valós felhasználók által generált forgalom (non-human traffic:...
The marketing profession's awareness of online advertising fraud and non-human traffic (NHT) is steeply rising. A recent test attack by a group of...
Pár nappal ezelőtt nekifutottam a reklámblokkolás témájának, de a miérteknél függőben hagytam a gondolatmenetet. Akkor hát folyt. köv. Az USA-ban 48%-kal 45millióra...
“Humans, not Robots, are responsible agents. Robots should be designed and operated as far as practicable to comply with existing...
“Humans, not Robots, are responsible agents. Robots should be designed and operated as far as practicable to comply with existing...
A legutóbbi posztban utaltunk George Ivie-nak, az Egyesült Államokban nagy hatalmú MRC (Media Rating Council) szabályozó szervezet főnökének állásfoglalására a display hirdetések...