- Ez az esemény elmúlt.
IAB-webináriumon mutatja be a Google a Privacy Sandboxot
2022.12.06. @ 4:00 du. - 5:00 du.
IngyenesAz IAB Europe és a Google két online eseményt is szervez a digitális szakmának, hogy segítsen megérteni a harmadik feles sütik 2024-es kivezetése kapcsán, a Google által fejlesztett Privacy Sandbox működését.
Az első webinárium december 6-án, kedden lesz, amelynek fókuszában a Topics API-k állnak, amelyeket már egy ideje tesztelnek is Chrome-ban, de részletesen szóba kerülnek az Attribution és Fledge termékek is. Az esemény szervezői felhívják a figyelmet arra, hogy mivel ezek az API-k a tesztelés kezdeti fázisában állnak, ezért a Google az eseményen is örömmel fogad minden visszajelzést a szakmától. A december 6-i online eseményre itt lehet jelentkezni.
A következő, december 15-én délután négy órától tervezett webináriumra pedig, amelyen a személyre szabott hirdetésekkel kapcsolatos Privacy Sandbox-termékek működését magyarázzák, értelmezik, itt lehet regisztrálni.
Akit érdekel a fenti téma, és szívesen olvasna arról, pontosan mi húzódik mögötte és mi vár majd a digitális piacra ennek kapcsán, annak érdemes elolvasni az IAB Hungary Adat Munkacsoportja által szervezett workshopról készült összefoglaló riportot vagy átlapozni az előadók prezentációit programajánlónk végén linkelve. A november közepi workshopunk három előadója ugyanis pont azzal a szándékkal állt a hazai szakmai közönség elé, hogy lehetőségeket mutasson a harmadik feles sütik kivezetése utáni online környezetben, segítsen eligazodni a hamarosan életbe lépő, új adatvédelmi törvények világában, és válaszokat találjon mindazon kérdésekre, amelyekre jelenleg egy egész kontinensnyi digitális piac kíváncsi.
A workshop előadóinak prezentációit pdf-formátumban IAB-tagjaink a Dokumentumtárunkban találják:
- Csingár Zoltán: Hol tart most a 3rd party cookie gate, és mi várható?
- Szutor Ferenc: A first party adatokban rejlő lehetőségek
- Dr. Simon Ádám: A reklámipart érintő új EU-s jogszabályok: a DSA és DMA
Illusztráció: Simon / Pixabay