- Ez az esemény elmúlt.
RTL-webinárium a “The New Life of the Living Room” kutatás eredményeiről
április 23. @ 11:00 de. - 1:00 du.
IngyenesAz RTL AdAlliance április 23-án 11 órától online eseményen mutatja be a harmadik alkalommal elkészített “The New Life of the Living Room” című kutatásának eredményeit. A legfrissebb Total Video kutatásukban ezúttal már nemcsak 11 európai ország fogyasztói szokásait elemezték, hanem az Amerikai Egyesült Államokból származó adatokkal is kiegészítették azt. Az áprilisi online közvetítésen sorra veszik az egyes országokra jellemző adatokat, majd össze is hasonlítják az amerikai és az európai piacot.
Szó lesz majd a videófogyasztáshoz leggyakrabban használt eszközökről, a legnépszerűbb platformokról és azon médiakörnyezetről, ahol a legproduktívabban működnek a videós hirdetések. Az élő közvetítésre ezen a LinkedIn-oldalon keresztül lehet regisztrálni.
Az IAB Hungary Digitális Videó Munkacsoportja az Atmedia, a Google és az RTL Saleshouse támogatásával, illetve az NRC piackutató cég segítségével 2022-ben készítette el az első, hazai mozgóképes kutatást, amelyben az online videós és a lineáris televíziós fogyasztói szokásokat vizsgálta a különböző generációk körében. A kutatás fontosabb megállapításairól itt olvashattok egy összefoglalót, a Total Video 2022 kiadványt pedig innen tölthetitek le.
Kapcsolódó:
- A reklámokat utáljuk, a tévé unalmas, a streamingen semmit nem találunk: videós piac a sztereotípiáink fogságában
- IAB US: A digitális videó, audió és a programozott hirdetések pörgették a piacot 2022-ben
- “Jó sztorik, amik egyébként reklámok”– IAB Cafét tartottunk a videós hirdetésekről
- “Válassz szívből, válassz tökéletesen!” – Átadtuk az Év videós hirdetése 2023 díjakat