- Ez az esemény elmúlt.
Energiahelyzet, digitalizáció és fenntarthatóság – Áprilisban ismét Márkaépítés konferencia
április 11. @ 9:00 de. - 5:00 du.
34900Ft + áfaA Márkamonitor 2013-ban indította Márkaépítés konferenciáit, amelynek utolsó három kiadását már az üzleti környezet, a fogyasztói magatartás és a mindennapi élet folyamatos, véget nem érő változására utalva, a „neverending story” jegyében szervezte meg. A 2022-es konferencia például a pandémia kapcsán kialakult változásokról, a tavalyi rendezvény az orosz-ukrán háború árnyékában bekövetkezett világpolitikai és a világgazdasági átalakulásról szólt; az idei, Neverending Innovation konferencia fókusztémája pedig a fenntarthatóság, az energiahelyzet és a digitálizáció térhódítása lesz.
A rendezvény teljes programjáról és az előadókról bővebben az esemény oldalán lehet olvasni, az alábbiakban csak néhány előadást ajánlunk figyelmetekbe:
- Miért állunk ellen (tudattalanul) a változásnak? – Dr. Purebl György pszichiáter, egyetemi tanár, Semmelweis Egyetem
- Tudatos innováció vagy véletlen szerencse? – Dr. Papp-Váry Árpád marketing mesterszak vezető, BGE Külkereskedelmi Kar
- Brand EQ: Fontos az érzelmi intelligencia a márkák számára? – Bacsa Gábor, Carat Hungary 21 Média Kft.
- A promptolás mũvészet-e? – Kun Miklós, EssenceMediacom
- A folyamatos változás, avagy amit nem emelünk, süllyed – Szabó Béla, Magyar Telekom
- Ki korán kell, aranyat lel? – Falus Tamás, Kantar Hoffmann
- Felkészül a videóipar, a kihívó: Sora – Bánki Attila, Vermis Production
- A kiterjesztett valóságtól a házkonfigurátorig: Innovációk a Wienerbergernél – Nagy Zsolt István, Wienerberger Zrt.
- Innováció a márkakutatásban: memetika – Brandt Zoltán, Darwin’s Marketing Evolution és Mérő László, ELTE
Mikor?
2024. április 11.
Hol?
Magyar Telekom, 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 36.