Megalakulás: 2021. április
A csoport célkitűzései:
- Az oktatás, képzés a digitális piac majd minden szereplője számára kiemelt kérdés. Az Oktatási munkacsoport az e területen érzékelt kihívások, megoldási lehetőségek megvitatásának fóruma kíván lenni.
- Összhangban az IAB Hungary EMOK-kal kötött megállapodásával, a következő egy év oktatási kezdeményezései között kiemelt szerepet kap a felsőoktatási intézményekkel való együttműködés, számukra friss tananyagok biztosítása.
- Ennek célja, hogy a szakmába belépni kívánó fiatalok az egyetemek által biztosított, ugyancsak fontos általános marketinges, kommunikációs alapok mellett minél élőbb digitális tudást kaphassanak.
Vezető:
- Vigházi Kamilla (IPG Mediabrands)
Tagok:
- Bognár Vera (Nestlé, IAB Hungary elnökségi tag és IAB Hirdetői Klub vezető)
- Deli Norbert (HD marketing, Analitika munkacsoport vezető)
- Erdélyi Eszter (Atmedia)
- Néz Kata (Omnicom Media Group, IAB Hungary elnökségi tag)
- Rényi Balázs (RTL)
- Török Diána (GroupM, IAB blog állandó szerző)
Szeretnél csatlakozni a munkacsoporthoz, vagy egy újat indítanál? Jelentkezz a [email protected] címen!