Most már biztos: jövőre sem kell reklámadót fizetni!
Október közepén közleményben jelentette be a Magyar Reklámszövetség, hogy a kialakult gazdasági válságra tekintettel azzal a kéréssel fordult a kormányhoz,...
Október közepén közleményben jelentette be a Magyar Reklámszövetség, hogy a kialakult gazdasági válságra tekintettel azzal a kéréssel fordult a kormányhoz,...
A Magyar Reklámszövetség kedd esti közleményben jelentette be, hogy a reklám- és médiaipar képviseletében azzal a kéréssel fordult Magyarország kormányához,...
Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2021-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai. A jelentés legfontosabb megállapításai: Annak ellenére, hogy a...
Megújult az MRSZ vezetősége a következő (2022-2024) ciklusra. Gulyás Jánost az egyesület tagsága másodszorra is megválasztotta a Reklámszövetség elnökének. (tovább…)
20 éves jubileuma alkalmával megújult a korábbi reklámtorta: A 2019-es médiatorta 245,08 milliárd forint, míg az először debütáló, a médiatortát...
Elnököt, Elnökséget és Felügyelő Bizottságot választott a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tisztújító közgyűlése december 14-én pénteken. (tovább…)
Az alábbiakban megosztjuk az MRSZ és a DIMSZ közös álláspontját a tervezett termékdíj-emeléssel kapcsolatban. (tovább…)
A digitális szelet 31,71 százalékkal továbbra is a legnagyobb. (tovább…)
A digitális szegmensről már március elején megvoltak az adatok, mostanra a televíziós piac számai is ismertté váltak, így teljes a...
2015 mérföldkő volt a magyarországi internetes média és reklám történetében. Elérkezett az, amire már a 2014-es reklámköltési adatok ismertetésekor is sokan számítottak:...