Kivárás, hullámvasút és 4,2 százalékos növekedés: Elkészült az AdEx 2022 és az AdExpect 2023 riport
Ha március, akkor érkeznek az immár hagyományossá vált IAB AdEx- és AdExpect-adatok is, amelyeket ezúttal is egy IAB Café keretében...
Ha március, akkor érkeznek az immár hagyományossá vált IAB AdEx- és AdExpect-adatok is, amelyeket ezúttal is egy IAB Café keretében...
December 7-én tartott a Gazdasági Versenyhivatal „Az előzetes megfelelés jelentősége” címmel egy online workshopot, amelynek előadói a versenyjogi és fogyasztóvédelmi...
A tinik több mint fele került már olyan helyzetbe a neten, amit zaklatásnak élt meg. Többségük szívesebben mond el dolgokat...
Az IAB Europe legnagyobb eseménye méltó összefoglalót kapott: a szervezet blogjában minden programelemről részletesen beszámolnak: szövegben, képekkel, videókkal és letölthető...
Májusban Dr. Kapi Anikó képviselte a magyar IAB-t a madridi, európai szintű Interact 2022 rendezvényen, a digitális hirdetési és marketing...
Erre a kérdésre kereste a választ az Interact konferencia, amelyet az IAB Europe idén teljesen online formában rendezett meg. Ha...
Május 6-án került sor az IAB Europe idei első Virtual Programmatic Day rendezvényére, amelyre több mint 700 szakmabeli volt kíváncsi. ...
A május 25-27. között zajló virtuális konferencia egyes napjaira külön-külön kell regisztrálni.
2020-ban egy téli kiadást is rendezett az IAB Europe a Virtual Programmatic Day-ből, ahol mások mellett a BBC, a CNN,...
A digitális audio piac legfrissebb trendjeiről tartott online konferenciát az IAB Europe, alább erről olvashatsz összefoglalót. (tovább…)