IAB Cafe: Mivé lettél influencer marketing?

Publicis House Irányi utca 17., Budapest, Magyarország

A Tik-Tok térnyerésével hihetetlenül rövid idő alatt jelentek meg a piacon korábban nem ismert influencerek. Hirdetői és ügynökségi oldalon is egyre nagyobb kihívás lépést tartani és eligazodni: Ki az, aki […]

Future of Addressable Media

internet

A Finecast, a LiveRamp, az Amobee, a Comscore, a Lotame, a Magnite, a Neustar, a OneTrust és a PubMatic által vezetett European Addressable Media Initiative kezdeményezés célja, hogy segítse a […]

The Post Third-Party Cookie Era: How Prepared Are You?

internet

Alig több mint egy éve, (2021. június 24-én) a Google bejelentette, hogy két évvel elhalasztja a harmadik féltől származó cookie-k fokozatos kivezetését. Bár ez a halasztás lehetőséget nyújtott a helyzet […]

Chrome + Google Ads: Privacy Sandbox Origin Trials

internet

A januári bejelentések és az Android csatlakozása után a Privacy Sandbox újabb lépést tesz előre: megkezdik a hirdetések relevanciájával és a méréssel kapcsolatos tesztelések következő szakaszát. Az IAB Europe online […]

RGB – Kreatív Design Award

Online

Az idei évben is keresik a legjobb hazai kommunikációhoz, marketinghez vagy médiához kapcsolódó designmegoldásokat. A Kreatív Magazin ugyanis ismét meghirdette RGB – Kreatív Design Award versenyét ezúttal is hét kategóriában […]

Már lehet nevezni a megújult Online Video Audio Awards-ra

Online

Frissített formában, egyszerűsített kategóriarendszerben a Kreatív Magazin idén is meghirdette Online Video Audio Awards versenyét, amelyre a legjobb online videókat, podcastek és televíziós promófilmeket várják. A legfontosabb újdonságok: Idén már a […]

Webinárium: Marketingtechnológiai trendek, amelyek meghatározzák 2022-őt

internet

Júniusban készült el az online kiadóknak webanalízist és tartalomoptimalizáló szoftvert kínáló Parse.ly technológiai cég 2022-es évet marketingtechnológiai szempontból meghatározó riportja. A Martech Trends jelentésben az általuk megkérdezett 800 marketinges szakember […]

IAB UK webinárium: Célzás és mérés adatok nélkül

Online

Az utóbbi időben komoly változáson megy keresztül a digitális reklámipar a kampányok célzását és mérését illetően. Elég csak az Apple-eszközökön 2021 elején bevezetett, a hirdetői adatkezelésre figyelmeztető IDFA rendszer módosítására […]

Ingyenes

E-commerce marketing a gyakorlatban

Premier Kultcafé Üllői út 2-4., Budapest, Magyarország

Mit tehetsz egy webshopon belül? Milyen tartalommal jelenj meg saját csatornáidon? Hol hirdess, és hogyan érdemes együtt dolgozni influencerekkel? Ezen kérdésekre is választ kaphatnak azok, akik részt vesznek a Kreatív […]

Amazon Ads and the Next Wave of Retail Media

Amazonico Restaurant 10 Berkeley Square, London, Egyesült Királyság

A brit kiskereskedelmi szektoron átfolyó Amazon-hirdetések teljes összege 2024-re a 2,4 milliárd fontot is elérheti, ám a szakértők a jövőben még nagyobb befolyást jósolnak az e-kereskedelem mamutszereplőjének. A várhatóan megnövekvő […]