A globális reklámköltés 2024-ben az 1 billió dollárt is elérheti, az idei felét 5 mamutcég húzza be
A WARC legújabb jelentése szerint a globális reklámköltés idén 4,4%-kal, 2024-ben pedig 8,2%-kal növekedhet, ami egyben azt is jelenti, hogy...
Ismét teljes létszámban működik az IAB Hungary elnöksége
Legutóbb júniusban írtunk az IAB Hungary elnökségében történt változásról, amikor egy rendkívüli tisztújítás keretében Gandera Balázst választotta meg az IAB...
Útmutatót készített a data clean room használatához az IAB Tech Lab
Az IAB keretei között, non-profit, kutatás-fejlesztési konzorciumként működő IAB Technology Laboratory 2023 februárjában a “Data Clean Rooms (DCR) Guidance" nevű útmutató...
Nagy változások zajlanak a videós kultúrában
A YouTube megjelentette 2023-as Culture & Trends jelentését, amelynek alapját az Ipsos által, 14 országban végzett felmérés adja – ebben többek...
Óvakodj az MFA-oldalaktól! Így ismerd fel a reklámtemetőket!
Az IAB UK adott ki nemrégiben egy rövid útmutatót arról, hogyan ismerhetők fel az olyan site-ok, amelyek kizárólag a reklámbevételek...
Megtorpanó e-kereskedelem, újjáéledő használtpiac
Az év első felében stagnált a hazai e-kereskedelem: csökkenő vásárlószám mellett, a hirdetések kényszerű növelésével és az árak emelkedésével tudták...
Útmutatót adott ki az IAB Europe arról, hogyan lehet felismerni a greenwasher cégeket
"A digitális reklámipar egyik vezető szereplőjeként pontosan tudjuk, milyen nehéz eligazodni és helyes döntéseket hozni a fenntarthatóság és a felelős...
Hogyan lehet sikeres a digitális marketing a privacy érzékeny környezetében?
Driving growth in a changing privacy environment címmel adott ki útmutatót a Google, amely a digitális marketing sikerességét és a...
Rátz Levente: Azon dolgozunk, hogy digitalizáljuk az instore hirdetések piacát és minél több helyszínre Flying Ads kijelzőt telepítsünk
Új tagjainkat bemutató sorozatunkban ezúttal Rátz Leventével, a Flying Ads egyik társalapítójával beszélgettünk, aki cégével néhány éve különböző szolgáltató- és...
IAB Europe + GroupM Nexus: Tízből hét márka az audiohirdetései sikerét mobilon várja
„The Evolution of Digital Audio Advertising Report 2023” címmel jelent meg a GroupM Nexus és az IAB Europe közös jelentése,...
IAB Europe kérdőív: Töltsd ki most, hogy együtt alakíthassuk a retail media jövőjét!
Az IAB Europe 2022 őszén jelentette be, hogy új munkacsoportot alakított a retail media számára, amely lehetőséget ad a piacági...
2,8 billió dolláros piac lesz 2027-re a média- és szórakoztatóipar
A PwC június végén kiadott Global Entertainment & Media Outlook jelentése szerint a globális szórakoztató- és médiaipar növekedésének fő motorját...