Így alakult a hazai programmatic piac 2022-ben
A HOPPex (Hungarian OmniPublisher Programmatic Exchange) idén is elkészítette összegzését a magyar programmatic piac előző évi alakulásáról, amelyből kiderül, hogy a...
“Súlyos következményei lehetnek a jogszabályi meg nem felelésnek, ezek elkerülésében segítünk a cégeknek”
Adatvédelem, kiberbiztonság, közösségi média, technológia-transzfer, internetjog és szellemi tulajdonjog – csak néhány fogalom, amely kapcsán a digitális profilú vállalkozások a...
A márkáknak kísérletezniük kell az új technológiákkal, ha nem akarnak lemaradni az adaptációs versenyben
A TBWA reklámügynökségi hálózat szerint a 2023-as CES fókuszában a technológia humanizálódása állt. Ez egyébként nem új trend, az utóbbi...
Egyre nagyobb az AI szerepe a fogyasztói élmények személyre szabásában
A CES minden évben izgalmas betekintést ad a technológia új trendjeibe, és ez idén sem volt másképp. Ezúttal a ZenithMedia...
Megalakult az IAB Hungary Oktatói Klubja
Az IAB Hungary tavaly novemberben kezdeményezte az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) szervezettel közösen egy digitális Oktatói Klub megalakítását,...
SDA: Három betű, amit érdemes megjegyezni a digitális reklámozás zöld világában
Sustainable Digital Advertising, azaz fenntartható digitális reklámozás – néhány éve még csak niche téma volt, napjainkban az egyik legtöbbet emlegetett...
Az IAB összefogásra szólítja szervezeteit a törökországi és szíriai földrengés áldozatainak megsegítésére
Az IAB Europe támogatásáról biztosította a törökországi IAB-t és nemzetközi összefogásra kéri tagjait a Törökországban és Szíriában február 6-án pusztító...
A legjobb digitális kampányokat és kutatási projekteket keresi az IAB Europe
Az IAB Europe idén is meghirdette MIXX Awards és Research Awards pályázatát, amelyre egész Európából várják a jelentkezéseket. Előbbi verseny...
Útmutatót készített az MRSZ a reklámokra vonatkozó nyelvtörvény alkalmazásáról
Január 22-én, a Magyar Kultúra Napján jelentette be Varga Judit igazságügyi miniszter, hogy a fogyasztóvédelem a magyar nyelv védelmében szigorúbban...
A legértékesebb magyar influenszereket listázta a Forbes
A Forbes első alkalommal állított össze influenszer-toplistát, mert ahogy cikkükben fogalmaznak: az influenszerek hitelesebbek, eredményesebbek a celebeknél, és lassan a...
IAB US: A data clean room drága, de nélkülözhetetlen a méréshez
Hatodik alkalommal készítette el State of Data című éves jelentését az amerikai IAB, amelyben az Ipsos kutatócéggel közösen azt vizsgálta,...
Elkészült az IAB Europe digitális reklámozás fenntarthatóságáról szóló jelentése
Még tavaly szeptemberben írtunk arról, hogy az IAB Europe egy új, fenntarthatósági szabványokat kidolgozó bizottság megalakítását tervezi, hogy ezen sztenderdek...