Megjelent az IAB Europe digitális reklámipart monitorozó fenntarthatósági jelentése
Ahogy azt korábban itt a blogon is megírtuk, az IAB Europe tavaly decemberben indított kérdőíves felmérést tagcégei körében, hogy friss,...
GVH: A vizsgált magyar influenszereknek csak egyötöde jelöli helyesen posztjaiban a reklámjelleget
Az Európai Bizottság és a tagállami hatóságok Fogyasztóvédelmi Együttműködési Hálózata (CPC) 2023 novemberében indított közös akciót influenszerek marketingtevékenységének vizsgálatára. A...
🥈A TikTokon kelt önálló életre a Telekom mobiljába jóságokat pakoló Vass Mari karaktere
A tizenhárom részes Marsra Magyar! sitcom karaktereire építő reklámok közül a Telekom egyik készülékajánlatáról szóló hirdetéssel nevezett a Mito Creative...
🥇A marketingesek gyöngybetűi is olvashatók az Árukereső.hu karácsonyi reklámjában
Február 8-án a Video 2024 IAB Cafén, az Irányi Palota báltermében vehették át díjaikat a Digitális videó Munkacsoport által meghirdetett...
Csermely Ákos: Olyan gyorsak a változások, hogy már hétvégén is tanulni kellene
Csermely Ákos afféle intézmény a hazai médiapiacon, konferenciáin évről évre sokan megfordulnak, a nevéhez köthető Internet Hungary együtt nőtt fel...
“Jó sztorik, amik egyébként reklámok” – IAB Cafét tartottunk a videós hirdetésekről
Február 8-án a videós hirdetések köré épülő IAB Cafét tartottunk az Irányi Palota tükrös báltermében, ahol az Év videós hirdetése...
“Válassz szívből, válassz tökéletesen!” – Átadtuk az Év videós hirdetése 2023 díjakat
Február nyolcadikán délelőtt az Irányi Palota báltermében adtuk át az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja által meghirdetett Év videós hirdetése...
A fogyasztók ma már elvárják a márkáktól, hogy hiteles weboldalakon hirdessenek
A gyorsan változó, folyamatosan fejlődő médiatérben megjelenő tartalmak mennyiségi növekedése arra készteti a marketingeseket, hogy még nagyobb hangsúlyt fektessenek a...
Google: Visszatér az együtt tévézés feledésbe merült élménye
Amíg néhány évtizeddel ezelőtt a közös tévénézésnek valódi összetartó ereje volt és a családok sokszor még tényleg azért gyűltek össze...
Digitális fenntarthatóság, alkalmazkodás, fair verseny – Kihívások és várakozások a közeli jövőre nézve piaci szakemberektől
Tavaly ősszel az IAB Hungary 15. születésnapja alkalmából indítottunk egy cikksorozatot, amelyben sokak által jól ismert szakembereket kérdeztünk arról, hogyan...
IAB Europe: Útmutató a februártól alkalmazandó DSA rendelethez
A 2022 októberében az Európai Unió digitális stratégiájának részeként elfogadott digitális szolgáltatásokról szóló rendelet (DSA, Digital Services Act) fő célja, hogy...
Negyedévente frissülő térkép jelent meg az európai retail media hálózatáról
A retail media digitális hirdetési költései Európában 2027-re várhatóan elérik a 25 milliárd eurót, a Skai tavaly májusi előrejelzése szerint...