Programmatic képzést indít az IAB Hungary

Megosztás

Kevés nagyobb érdeklődést kiváltó területe van jelenleg a digitális piacnak, mint a programmatic. Az IAB Hungary egy napos képzése keretében rendkívül kedvező áron kaphatunk hasznos, gyakorlatorientált áttekintést. Alább a részletek:

2016. november 10-én kerül sor az IAB Thematics – Programmatic kurzusra. A cél az, hogy a résztvevők átfogó képet kapjanak a programmatic területről esettanulmányok és friss kutatási eredmények segítségével.

Az első blokkban a kezdetek és az alapok kerülnek a terítékre, majd a Jelen és jövő blokkban szóba kerül mások mellett a márkabiztonság, az optimalizálási lehetőségek, a KPI-ok, a programmatic HR-kihívásai, sőt, még a televíziós programozott vásárlásról is lesz egy előadás. A napot az esettanulmányok és az IAB első programmatic kutatásának bemutatása zárják.

Időpont: 2016. november 10., 9 órától

Helyszín: Central Média székház (1033 Budapest, Montevideo utca 9.)

A képzés ára: 9 990 Ft + ÁFA, amely tartalmazza az ebédet. IAB tagok számára 4 990 + ÁFA.

További részletek, program és regisztráció a képzés oldalán.

Gyertek, mert érdemes!