Frissült az IAB Datahouse

Megosztás

Adattárunkban aktuálizáltuk az európai és országonkénti reklámköltés, GDP, infláció, konjunktúra és munkanélküliség mutatóit. Új táblazatként bekerültek a böngészők, operációs rendszerek használati arányai.

Az IAB Hungary célja, hogy a tagjai számára összegyűjtse és kezelje mindazokat a digitális marketingben (is) szükséges háttéradatokat, amelyek a tagcégek napi munkájához segítséget nyújtanak. A legfrissebb adatbázis immár 15 különféle gazdasági, reklámos adatot tartalmaz.

A folyamatos bővítés eredményeképpen immár évekre viszamenőleg feltöltöttük az operációs rendszerek és a böngészők hazai piacra jellemző arányait. A desktop felületekre vonatkozó adatok 2009 januártól, míg a mobilos-tabletes adatok 2012 júliustól elérhetőek a rendszerben.

Ahogy eddig, ezúttal is frissítettük a teljes adatbázist annak érdekében, hogy az adatokkal foglalkozó kollégák számára könnyebb legyen a napi elemzés, feldolgozás és ne vigye el az idejüket az adatok keresése, rendszerezése.